English

استاندار مازندران خبر داد:

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مازندران

احمد حسین زادگان، گفت: با برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی و بندگی خدا است، زمینه آزادی زندانیان غیرعمد استان فراهم می شود. ‎

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار با مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با بیان اینکه در استان مازندران ۵۲۰ نفر زندانی جرایمم غیرعمد داریم، اظهار داشت: با برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان که ماه مهربانی و بندگی خدا است، می بایست زمینه آزادی این تعداد از زندانی را در استان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بسیج، سپاه، خیرین و برگزاری جلسات طی روزهای آتی می بایست نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کنیم تا با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، نشاط اجتماعی و امید را در استان نهادینه کنیم.

حسین زادگان تصریح کرد: پویشی تحت عنوان هر مازندرانی 4 هزار تومان طرح خوبی از سوی اداره کل زندان ها می تواند باشد که زمینه مناسبی برای کمک به ستاد دیه و آزادی تمامی زندانیان غیرعمد استان است که صدا و سیما و فرهنگ ارشاد می بایست در اطلاع رسانی فراگیر این پویش پای کار باشند.

وی گفت: اهدای کمک های مالی به ستاد دیه و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه می باشد که بدون تردید در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است و در صورت تداوم می توانیم شاهد کاهش فاحش جمعیت زندانیان استان در این بخش باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه