English

حامد عبداللهیان:

مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور به میزبانی تربت حیدریه انجام می شود

دبیر هیات کشتی تربت‌حیدریه بیان کرد: هم ‌اکنون در تدارک میزبانی هستیم و رییس هیات کشتی تربت‌حیدریه تمام هزینه‌های میزبانی را متقبل شده‌ است.

مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور به میزبانی تربت حیدریه انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حامد عبداللهیان دبیر هیات کشتی تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون کشتی ایران، میزبانی رقابتهای کشتی آزاد جوانان کشور در روز‌های ۱۸تربت حیدریه میزبان مسابقات کشتی آزاد جوانان کشورتا۲۰ اسفند امسال به تربت حیدریه واگذار شد.

عبداللهیان در ادامه این خبر اضافه کرد: با فرض حضور هر تیم ۱۵نفر اعم از کشتی‌گیر و کادر فنی، از هم‌اکنون در تدارک میزبانی برای ۷۰۰نفر هستیم و اسماعیل حسن‌زاده رییس هیات کشتی تربت‌حیدریه تمام هزینه‌های میزبانی را خود متقبل شده‌ است.

دبیر هیات کشتی تربت‌حیدریه همچنین متذکر شد: طبق مقررات فدراسیون تیم میزبان مجاز است با ۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت کند و ما به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی با ۲ تیم در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت.

عبداللهیان در خاتمه یادآور شد و گفت: حضور چهار کشتی‌گیر بومی بسیار حرفه‌ای برای شرکت در این رقابت‌ها قطعی شده که یکی از آنها به نام محراب بابابی هفته گذشته در وزن ۹۲کیلوگرم قهرمان استان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه