English

در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان:

کشتی گیران جوان مازندرانی کولاک کردند

دو کشتی گیران مازندرانی دیروز مدال طلا گرفتند و سه کشتی گیر دیگر امروز برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند.

کشتی گیران جوان مازندرانی کولاک کردند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دو کشتی گیران مازندرانی دیروز در پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان به دو مدال طلا دست یافتند و سه کشتی گیر دیگر مازندرانی امروز برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند.

مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر اوفا روسیه برگزار شد و در پایان عرفان الهی و محمد نخودی از مازندران در اوزان 70 و 79 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. حسن عبادی در وزن 65 کیلوگرم پنجم شد.

نتایج کشتی گیران مازندرانی در پنج وزن نخست:

در وزن 70 کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه 8 بر 7 از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت و در دور دوم با نتیجه 12 بر 1 جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت.

وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 3 استانیسلاو نواک از مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

الهی در دیدار پایانی در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 5 از سد جبرئیل گادژیف از کشور آذربایجان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه 6 بر 3 دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

وی در دیدار پایانی در یک کشتی حساب شده با نتیجه 7 بر 5 اشرف آشیروف از کشور آذربایجان را از پیش رو برداشت و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 65 کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱2 بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 3 آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 14 بر 8 مغلوب شامیل ممدوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل بکزات یرمکبای از قزاقستان با نتیجه 8 بر 5 مغلوب و پنجم شد.

سه کشتی گیر مازندرانی امروز در فینال

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان دیروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد که چهار نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند که سه نفر مازندرانی هستند.

رحمان عموزاد در وزن 61 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 86 کیلوگرم و علی اکبرپور در وزن 125 کیلوگرم با شکست رقبای خود به دیدار فینال راه یافتند و امروز برای کسب نشان طلا به دیدار رقبا می‌روند.

نتایج کشتی گیران مازندرانی در پنج وزن دوم:

در وزن 61 کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بارتوز سولتیس از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 2 از سد ابوالفضل نصیراف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این مرحله با نتیجه 10 بر 7 (ضربه فنی) فئودور بالتویف از روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. عموزاد در دیدار پایانی به مصاف راویندر از هند می‌رود.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 11 بر 6 جاشوا مورودیون از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 4 اسلام کاراتویف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله داویتی کوگواشویلی از گرجستان را با نتیجه عالی 14 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فیروزپور در دیدار نهایی به مصاف رحیم ماگامادوف از فرانسه می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم علی اکبرپور در دور اول با نتیجه 12 بر 2 و امتیاز عالی ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی آندری بستایف از روسیه را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی نفسگیر با نتیجه 8 بر 5 از سد ویات هندریکسون از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. اکبر پور در این دیدار به مصاف لیووا گئورگیان از ارمنستان می‌رود.

رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق، عصر امروز چهارشنبه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه