English

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری عنوان کرد:

اهمیت رویداد ساری ۲۰۲۲ و دستور استاندار برای تبدیل شهرهای مازندران از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به اهمیت رویداد ساری 2022 برای مازندران، گفت: دستور استاندار در جهت تبدیل تمامی شهرهای استان از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری باید در دستور کار دستگاههای خدمات سفر قرار گیرد.

اهمیت رویداد ساری 2022 و دستور استاندار برای تبدیل شهرهای مازندران از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی شیرازی در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 1401؛ گفت: مازندران به دلیل مواهب طبیعی و جاذبه های فرهنگی و تاریخی مهم‌ترین مقصد سفرهای داخلی کشور است.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل بیماری کرونا شاهد کاهش رونق گردشگری در طی دو سال گذشته بودیم اما با اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم در جهت انجام واکسیناسیون گسترده در سطح کشور صورت پذیرفته است، در تعطیلات نوروز سال آینده حضور فزاینده گردشگران و مسافران در سطح استان پیش بینی می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه به تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تأمین امنیت در اماکن اسکان و حضور مسافران، افزود: آمادگی استان برای پذیرایی از گردشگران منوط به همکاری، تعامل و اقدام به موقع وظایف محوله توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط است.

وی بر اجرای دقیق دستورات استاندار در جهت زیبا سازی سیما و منظر استان و تبدیل تمامی شهرها از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تأکید کرد.

شیرازی ضمن اشاره به نقش گردشگری در رونق اقتصادی استان، یادآور شد: رویداد ساری 2022 یکی از اولویت‌های مهم گردشگری استان است و باید جایگاه استان را در این رویداد مهم به کشورهای اکو و جهانیان نشان دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه