English

صادق هاشمیان:

صنف طلا و جواهر، آمادگی کامل برای گسترش صادرات طلا را دارد

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر در مشهد بیان کرد: هر ساله مسافر زیادی وارد کشور به خصوص وارد مشهد می‌شود که هرکدام از این مسافران برای ما سرمایه هستند و سودآوری زیادی برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

صنف طلا و جواهر، آمادگی کامل برای گسترش صادرات طلا را دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صادق هاشمیان نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر در مشهد در خبری اعلام کرد: صنف طلا و جواهر برای گسترش صادرات طلا به کشور‌های دیگر آمادگی بالایی دارد.

هاشمیان این سخنان را در نشست اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده طلا بیان کرد و ادامه داد: بیش از هفت سال است که ما پیگیر این هستیم که صادرات طلا و جواهر را توسعه دهیم.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر در مشهد همچنین اضافه کرد: برعکس صنف‌های دیگر هیچ سختی در صادرات نداریم و همراه مسافر هم میتوانیم بیشترین بهره برداری را از صادرات طلا و جواهر داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد و گفت: از مقامات میخواهیم تا به ما این اجازه را بدهند که بتوانیم از ظرفیت مسافران خارجی برای صادرات طلا و جواهر استفاده کنیم.

هاشمیان تصریح کرد: هر ساله مسافر زیادی وارد کشور به خصوص وارد مشهد می‌شود که هرکدام از این مسافران برای ما سرمایه هستند که اگر این مجوز به ما داده شود، میتوانیم سودآوری زیادی برای اقتصاد کشور داشته باشیم و اگر این اتفاق بیفتد، در این سطح توان ایجاد ۲۰ هزار شغل را داریم.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر در مشهد متذکر شد: با عملی شدن این درخواست، تا سه  سال آینده اگر همپای صنعت نفت نباشیم ،حداقل کمتر از نفت هم ارزآوری نخواهیم داشت.

هاشمیان در خاتمه یادآور شد: تنها خواسته ما این است که به ما اجازه بدهند تا مسافری که وارد کشور شده و ارز و دلار به کشور تزریق کرده است، در فرودگاه مشهد بتواند کار ساخته شده را در ازای دلاری که وارد کرده با خودش از کشور ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه