English

محمدعلی کیانی:

مسافران، ۳۰ درصد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای مشهد هستند

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی بیان کرد: در بخش سرپایی، حضور بیماران بسیار زیادی را در مراکز منتخب کرونای مشهد شاهد هستیم.

مسافران، ۳۰ درصد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای مشهد هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدعلی کیانی عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ تا ۳۰ درصد از بیماران بستری شده در بیمارستانهای مشهد مسافر و اغلب از سیستان و بلوچستان هستند.

کیانی در ادامه این خبر افزود: مشهد علاوه بر بیماران کرونایی این شهر، بیماران سایر شهرستان‌های خراسان رضوی، استان‌های همجوار و بویژه بیماران سیستان و بلوچستان را پذیرش می‌کند.

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش سرپایی حضور بیماران بسیار زیادی را در مراکز منتخب کرونای مشهد شاهد هستیم که به دلیل نبود امکانات درمانی در استان خود به مشهد سفر کرده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: این در حالی است که برای درمان مسافران مراجعه کننده بودجه اضافی در نظر گرفته نشده و این امر خدمات رسانی مناسب به بیماران را با مشکل مواجه خواهد کرد.

کیانی در خاتمه تاکید کرد: با ادامه این روند کمبود تخت‌های بستری و کمبود کیت آزمایشگاه امری بدیهی است و باید چاره اندیشی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه