English

محمدحسن درخشان:

افزایش ۲۵ درصدی نمونه‌های مثبت کرونا در خراسان رضوی

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: هم اکنون ۴۰ مرکز فعال منتخب کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشگاه فعال است که ۲۲ عدد از این تعداد در شهر مشهد و ۱۸ مرکز دیگر در شهر‌شتانهای خراسان رضوی می باشد.

افزایش ۲۵ درصدی نمونه‌های مثبت کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: هم اکنون ۴۰ مرکز فعال منتخب کرونا در خراسان رضوی در حوزه تحت پوشش این دانشگاه فعال است که ۲۲ عدد از این تعداد در شهر مشهد و ۱۸ مرکز دیگر در شهر‌های فریمان، سرخس، کلات، طرقبه‌شاندیز، گلبهار، چناران، قوچان، درگز، باخرز، تایباد، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن است.

محمدحسن درخشان همچنین افزود: این مراکز ویژه خدمات سرپایی بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای شیوع ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه‌اندازی شده و برای ارائه خدمات سطح یک به بیماران سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کووید ۱۹ همچنان فعال است.

مدیر شبکه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در شرایط کنونی با شیوع ویروس دلتای هندی با افزایش آمار مراجعه و افزایش تست‌های پی. سی. آر و رپید تست‌ها مواجه هستیم و روزانه ۲ هزار نفر برای نمونه‌گیری به مراکز منتخب کرونا مراجعه می‌کنند.

وی همچنین گفت: جواب حدود ۳۰ درصد از این تعداد مراجعه کننده مثبت است و به نسبت دو هفته قبل افزایش ۲۵ درصدی نمونه‌ها و مثبت‌ها را شاهد هستیم.

درخشان  در خاتمه تذکر داد و افزود: در ایام موج پنجم کرونا از مردم می‌خواهیم که هشدار‌ها را بیش از پیش جدی بگیرند تا گرفتار این ویروس منحوس نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه