English

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه:

توقیف ۶۳ دستگاه خودروی شخصی مسافر بر غیر مجاز در کرمانشاه

غلامرضا شهبازی از آغاز مجدد اجرای طرح مشترک پلیس راهور و سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در برخورد با مسافربرهای شخصی غیر مجاز خبر داد.

توقیف 63 دستگاه خودروی شخصی مسافر بر غیر مجاز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اعلام توقیف بیش از 63 دستگاه خودروی شخصی غیر مجازاظهار کرد: فعالیت مسافربرهای شخصی و توقف‌های بیجای آنها در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی  علاوه بر تضییع حقوق رانندگان مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل  عمومی درون شهری و وضعیت ترافیک شهر کرمانشاه به وجود آورده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادهای مرتبط افزود: با توجه به هماهنگی‌به عمل آمده با مقام محترم قضایی و پلیس راهور اعمال قانون بر مسافربرهای شخصی غیرمجاز با قوت بیشتر در سال جاری در دستور کار قرار دارد که در این راستا پلیس راهور به همراه بازرسان واحد  گشت کنترل سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل عمومی مسافر با جدیت بیشتری برخورد می‌کند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده هرگونه تخلف خودروهای مسافربر شخصی از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس توسط پلیس راهور و بازرسی این سازمان ، اعمال قانون می‌شود.

گفتنی است این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفی ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه