English

در حاشیه نشست هم اندیشی پلیس و شهرداری مطرح شد:

مشکلات ترافیک تهران توسط یک ارگان حل نمی شود

در حاشیه نشست هم اندیشی پلیس و شهرداری مطرح شد: مشکلات ترافیک تهران توسط یک ارگان حل نمی شود.

مشکلات ترافیک تهران توسط یک ارگان حل نمی شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری موج، سردار مهماندار در حاشیه هم اندیشی پلیس راهور لاهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: در شهر به ویژه در حوزه ترافیک موضوعات بسیار زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: برای انجام امور شهری نیاز به همفکری و همدلی است برای حل مشکلات مردم در حوزه حمل و نقل و ترافیک و با توجه به اینکه متولی این امر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور است جلساتی را با معاونین دو حوزه برگزار می کنیم.

سردار مهماندار گفت: تا الان نتایج خوبی داشتیم از جلسات مشترک و برخی از مشکلاتی را از سالهای قبل با همفکری حل کردیم و مصوبات خوبی داشتیم.

سید محسن پورسید آقایی نیز در این رابطه گفت: شهر تهران مشکلات بزرگی دارد و اینطور نیست که تنها یک گروه و یا نهاد بتواند مسائل آن را حل کند.

وی ادامه داد: بخشی از کارها در حوزه ترافیک بر عهده شهرداری است و بخش دیگری نیز بر عهده پلیس است و سایر دستگاه ها و نهادها و این جلسات به ابتکار پلیس راه تهران بزرگ برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: پنجمین جلسه هماهمگی برگزار شد و هر جلسه مصوبات جلسات قبل پیگیری می شود و آنها که به اجرا رسیده کنار گذاشته می شود و مابقی مصوبات پیگیری می شود.

پورسید آقایی خاطر نشان کرد: خوشبختانه نتیجه این است که در سطح شهر هماهنگی بیشتری بین پلیس و شهرداری وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی