English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی افزایش دمای هوا برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز کیفیت هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد که از فردا با ورود سامانه جوی به استان به تدریج در ساعات بعد از ظهر آلاینده‌های جوی این شهر کاهش می‌یابد.

پیش بینی افزایش دمای هوا برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها از روند افزایشی دمای هوای استان در روزهای پنجشنبه و جمعه حکایت دارد که از روز شنبه آینده دمای هوای استان رو به کاهش خواهد گذاشت.

آهنگرزاده همچنین در ادامه این خبر و در مورد هوای خراسان رضوی اضافه کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، افزایش سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب جوی امروز خراسان رضوی، به ویژه در نواحی شرقی استان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس تصوایر ماهواره ای، فردا برخی از مناطق استان شاهد افزایش ابرناکی خواهند بود که این وضعیت در نواحی شمالی استان همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: امروز کیفیت هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد که از فردا با ورود سامانه جوی به استان به تدریج در ساعات بعد از ظهر آلاینده‌های جوی این شهر کاهش می‌یابد.

آهنگرزاده یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین یک تا ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن نیز به سه درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: نیشابور با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و کلات با بیشینه دمایی ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ قوچان و ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه