English

زهرا آهنگرزاده:

هوای خراسان رضوی جوی پایدار خواهد داشت

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تغییرات دمای هوای استان امروز نسبت به دیروز محسوس و قابل ملاحظه نیست و فردا و روز چهارشنبه بطور موقت هوای استان گرم‌تر می‌شود.

هوای خراسان رضوی جوی پایدار خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: در اغلب مناطق این استان طی امروز (دوشنبه) و فردا جو به نسبت پایدار و در مناطق بادخیز نیز افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اظهار کرد: از فردا شب سامانه ناپایدار به تدریج از نواحی شمال غربی به استان نفوذ پیدا می‌کند و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این استان گسترده‌تر می‌شود لذا افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی و اغلب مناطق خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: افزایش سرعت باد در ۲ روز پایانی هفته جاری نیز پیش‌بینی می‌شود و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ تایباد با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی در ادامه یادآور شد: تغییرات دمای هوای خراسان رضوی امروز نسبت به دیروز محسوس و قابل ملاحظه نیست و فردا و روز چهارشنبه بطور موقت هوای استان گرم‌تر می‌شود اما از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده دمای هوای استان کاهش قابل ملاحظه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین پنج تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و امروز بیشینه دمای هوای مشهد به ۱۹ درجه و کمینه دمای هوای آن به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

آهنگرزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: گلمکان با کمینه دمای هوای صفر درجه و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی