English

آذر رضایی پور:

پیش بینی بارش باران در مناطق وسیعی از خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با ورود سامانه ای ناپایدار، ابرناکی، افزایش ابر، افزایش وزش باد و بارندگی برای استان پیش بینی می شود.

پیش بینی بارش باران در مناطق وسیعی از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای نشانگر آن است که از فردا چهارشنبه با افزایش ابرناکی هوا، بارش باران نیز مناطق وسیعی از استان را فرامی‌گیرد که این بارش در نقاط کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

رضایی در ادامه این خبر افزود: امروز هوای خراسان رضوی  دارای جوی پایدار خواهد بود اما از نیمه شب سه شنبه و اوایل صبح چهارشنبه با ورود سامانه ای ناپایدار، ابرناکی، افزایش ابر، افزایش وزش باد و بارندگی برای استان پیش بینی می شود که این بارش بویژه نیمه شمالی به شکل باران و نیز برف خواهد بود.

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از روز پنجشنبه ساکنان استان تشکیل مه و کاهش میزان دید را در اکثر نقاط شاهد خواهند بود و از آن پس مناطق مختلف استان کاهش محسوس دما را تجربه خواهند کرد.

وی در ادامه متذکر شد: وضعیت دمای شهر مشهد در شبانه روز گذشته  بین ۵ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بوده است و حداکثر دمای امروز شهر مشهد نیز به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد که نسبت به دیروز سه درجه سردتر خواهد بود.

رضایی در خاتمه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان باخرز با صفر درجه و سبزوار با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه