English

زهرا مبشری‌نسب:

کاهش دمای ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در خراسان رضوی پدیده ابرناکی و بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق شمالی پیش بینی می‌شود که این سامانه عصر پنجشنبه به تدریج از استان خارج می‌شود.

کاهش دمای ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری‌نسب کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای خراسان رضوی تا پایان هفته حدود ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و صبح روز جمعه سرمای محسوسی استان را فرا خواهد گرفت.

مبشری‌نسب در ادامه این خبر افزود: برای امروز بعدازظهر در خراسان رضوی پدیده ابرناکی و بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق شمالی پیش بینی می‌شود که این سامانه عصر پنجشنبه به تدریج از استان خارج می‌شود و روز جمعه موقتا جو پایداری حاکم شده و افزایش نسبی هوا را در استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: دمای هوای شهر مقدس مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۶ و ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز ظهر دمای شهر مشهد به ۲۲ درجه و در شب به ۶ تا ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد که با کاهش قابل توجه دما، دمای هوای مشهد برای فردا ۱۵ درجه و روز پنجشنبه ۱۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

مبشری‌نسب در خاتمه اظهار کرد: برای صبح روز جمعه بسیاری از نقاط استان به ویژه نقاط کوهستانی و سردسیر دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه