English

مرتضی اثمری:

روند کاهشی دمای هوای خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دما هوا خراسان رضوی کاهش خواهد داشت و این روند تا پایان هفته تداوم داشته و حداکثر دمای مشهد در روز جمعه با کاهشی ۶ درجه ای نسبت به اوایل هفته به ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

روند کاهشی دمای هوای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: نتیجه پیش‌بینی‌های انجام شده حکایت از آن دارد که دمای هوای خراسان رضوی در روندی تدریجی تا پایان هفته رو به کاهش خواهد بود.

مرتضی اثمری در ادامه این خبر افزود: بر همین اساس امروز بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ۳۴ درجه سانتیگراد می رسد که نسبت به دیروز گذشته ۲ درجه کاهش دارد و این روند تا پایان هفته تداوم داشته و حداکثر دمای مشهد در روز جمعه با کاهشی ۶ درجه ای نسبت به اوایل هفته به ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین ادامه داد: در این مدت آسمان استان نیز صاف خواهد بود و در بعد از ظهرها بویژه در مناطق شرقی و جنوب شرق همراه با وزش ناگهانی باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید پیش بینی می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: دمای هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۰ تا ۳۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده‌ است و کیفیت هوای مشهد تا پایان هفته برای گروههای حساس ناسالم خواهد بود.

اثمری در خاتمه تصریح کرد: در شبانه روز گذشته شهرستان فریمان با ۱۴ و سرخس با ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از تایباد با ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه