English

حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی:

تخصیص اعتبار ۹۲ میلیارد ریالی برای زیرساختهای جاده‌ای شهرستان خواف

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: : این طرح به طول ۱۲ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر از شهر سنگان تا نیاز آباد و به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر از روستای مژن آباد تا بهدادین می باشد.

تخصیص اعتبار ۹۲ میلیارد ریالی برای زیرساختهای جاده‌ای شهرستان خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مسوولان ذیربط به تازگی ۹۲ میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای جاده ای و کاهش خطر پذیری آنها در مناطق شهری و روستایی خواف اختصاص یافت.

حجت الاسلام احمدپور در ادامه این سخنان اضافه کرد: با هدف کاهش تصادفات جاده ای برای عملیات تعریض جاده سنگان به نیاز آباد و مژن آباد که از مطالبات مهم مردم بخش سنگان بود افزون بر ۹ میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص یافت.

نماینده مردم خواف و رشتخوار همچنین تاکید کرد: این طرح به طول ۱۲ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر از شهر سنگان تا نیاز آباد و  همچنین به طول ۱۴ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر از روستای مژن آباد تا بهدادین در مدت ۱۴ روز انجام شد.

وی متذکر شد:  مبلغ ۴۵ میلیارد ریال هم برای روکش آسفالت محور مواصلاتی روستای باغ بخشی و  ۳۸ میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده سنگان به نیازآباد اختصاص یافت.

حجت الاسلام احمدپور در خاتمه این سخنان یادآور شد: این ۲ طرح  در مرحله مناقصه قرار دارند و عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه