English

توزیع ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های قم خبرداد.

توزیع ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید ابوالفضل میریک‌امامی با اشاره به تلاش مدیریت شهری قم برای تولید و توزیع آسفالت اظهار داشت: از سال‌های گذشته با راه‌اندازی نهضت آسفالت، حجم بالایی از معابر شهری قم بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز هدف‌گذاری توزیع ۲۰۰ هزار تن آسفالت در شهر قم صورت گرفته است، ابراز کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران سازمان توسعه و عمران و دیگر عوامل شهرداری، رقم قابل‌توجهی آسفالت در سطح معابر قم توزیع‌شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا روز ۱۰ آذرماه بیش از ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های شهر قم توزیع‌شده است.

وی سهم سازمان توسعه و عمران را از این میزان، بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت اعلام کرد و افزود: منطقه یک شهری قم با ۲۸ هزار و ۳۹۱ تن آسفالت در رتبه نخست توزیع آسفالت در سطح معابر منطقه بوده است.

میریک‌امامی با اشاره به توزیع چهار و ۸۴۱ تن آسفالت در منطقه دو شهری قم، ابراز کرد: حدود ۹ هزار تن آسفالت در سطح منطقه سه شهری قم توزیع‌شده است.

به گفته وی، سهم منطقه چهار شهری قم ۱۸ هزار و ۱۵۴ تن، منطقه پنج، هشت هزار و ۳۸۱ تن و ۱۱ هزار و ۴۹۲ تن آسفالت نیز سهم منطقه ۶ از میزان ۱۰۵ هزار تن از ابتدای سال جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اذعان کرد: سه هزار و ۲۳۳ تن در سطح معابر منطقه هفت و پنج هزار و ۷۳۳ تن آسفالت نیز در سطح منطقه هشت شهر قم توزیع‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه