English

۳۰ هزار مترمربع از محلات ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد سنندج بهسازی شد

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 30 هزار مترمربع از معابر و محلات این ناحیه با 4 هزار تن آسفالت بهسازی شده است.

30 هزار مترمربع از محلات ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد سنندج بهسازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سامان سعیدی  صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان اظهار کرد: برخی از معابر ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد به دلیل نداشتن زیرساخت‌های اصولی و مناسب از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست. 

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد سنندج عنوان کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات یکی از مطالبات بحق ساکنان ناحیه منفصل شهری حسن آباد است.

سعیدی گفت: امسال در راستای بهسازی معابر و محلات این ناحیه اقدامات مناسبی صورت گرفته و معابری که از لحاظ زیرساختی مشکل نداشت جهت آسفالت و بهسازی در دستور کار قرار گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 30 هزار مترمربع از معابر و محلات این ناحیه و با 4 هزار تن آسفالت؛ بهسازی شده است. 

سعیدی بیان کرد: اجرای 45 هزار مترمربع اساس، 35 هزار مترمربع تسطیح و رگلاژ و 5 هزار مترمکعب خاکریزی از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در این بازه زمانی بوده است.

وی اجرای 5 هزار مترطول جدول‌گذاری، 600 مترمربع دیوارچینی، کرسی چینی و اجرای پله سنگی و نصب ست بازی کودکان را از دیگر اقدامات این شهرداری در سالجاری در ناحیه منفصل شهری حسن آباد برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه