English

۲۳ هزار تن آسفالت در منطقه شش قم توزیع شد

مدیر سابق منطقه 6 شهرداری قم از توزیع ۲۳ هزار تن آسفالت در منطقه شش قم خبرداد.

 ۲۳ هزار تن آسفالت در منطقه شش قم توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدرضا حسینی در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه شش شهرداری قم که با حضور معاون مالی و اقتصادی شهرداری و مدیرکل حوزه شهردار برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال گذشته وضعیت نیروی انسانی در این منطقه مناسب نبود و برخی نوبت بازدیدها به خاطر کمبود نیروی انسانی به ۱۵ روز می‌رسید که خوشبختانه در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.

وی به ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه اشاره کرد و افزود: این منطقه در دو سال گذشته در موضوع آسفالت عقب بود که به همت همکاران، حمایت شهردار و معاونت فنی و عمرانی سال گذشته ۲۳ هزار تن آسفالت در منطقه انجام شد.

مدیرسابق منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: در ادامه اقدامات زیرساختی و عمرانی در منطقه، موضوع جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز در برنامه قرار گرفت و این مهم با حدود دو هزار متر لوله‌گذاری در خیابان‌های آیت‌الله کاشانی، بلوار حمزه، بلوار بعثت و جاده جعفریه انجام و مشکل آب‌های سطحی منطقه برطرف شد.

به گفته وی، منطقه شش در موضوع تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین وضعیت مناسب نداشته و با وضعیت مطلوب فاصله دارد که نیازمند اقدام ویژه برای برطرف کردن این مشکل به‌ویژه حمل‌ونقل آسفالت و لکه‌گیری است.

براساس این گزارش، در این مراسم از خدمات سیدرضا حسینی قدردانی و احمدترکمن به‌عنوان مدیر جدید منطقه شش شهرداری قم معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه