English

فضای سبز منطقه ۶ در سال جاری ۱۶ هزار مترمربع افزایش یافت

مدیر منطقه 6 شهرداری قم گفت: فضای سبز منطقه ۶ در سال جاری 16 هزار مترمربع افزایش یافت.

فضای سبز منطقه ۶ در سال جاری 16 هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدرضا حسینی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در سطح منطقه شش شهر قم اظهار داشت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته جهادی در حوزه فضای سبز قم انجام‌گرفته است و سرانه فضای سبز با رشد قابل‌توجهی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه از آسیبها و چالشهای اساسی منطقه کمبود سرانه فضای سبز است، ابراز کرد: در ۶ سال گذشته در زمینه توسعه فضای سبز و احداث بوستان در منطقه کارهای زیادی انجام‌شده و در حال حاضر سرانه منطقه نسبت به سال‌های گذشته با رشد همراه بوده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه روند توسعه فضای سبز در منطقه ادامه داشته و با توجه به تراکم بالای شهری و اینکه تمام زمین‌ها شخصی بوده و باید تملک شود، برنامه‌ریزی در این زمینه در حال انجام است.

به گفته وی با توجه به اینکه منطقه نوپا بوده و منفک شده از منطقه دو است روند شکل گیری توسعه نسبت به دیگر مناطق زمان بیشتری برده است.

حسینی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای سال ۱۴۰۰ توسعه ۱۶ هزار متر فضای سبز در کنار ناحیه دو در بلوار حمزه سیدالشهدا(ع) انجام خواهد شد.

وی احداث باغچه‌های طولی را موردتوجه قرار داد و افزود: در معابری که توسعه و تعریض انجام‌شده احداث باغچه طولی را آغاز کردیم که تنها در سال ۱۳۹۹ حدود ۶ هزار متر باغچه‌سازی طولی انجام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه