English

جواد چشم براه خبر داد؛

اجرای طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر محلات منطقه یک

سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای تاکید شهردار بندرعباس مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

اجرای طرح لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر محلات منطقه یک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جواد چشم براه سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس با اشاره به لزوم تعمیر و نگهداری معابر سطح شهر خاطرنشان کرد: در راستای تاکید شهردار بندرعباس مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.
چشم براه عنوان کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری معاونت عمران و سازمان عمران و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس و با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن در فصل زمستان و خصوصاً با توجه به احتمال تخریب آسفالت محلات پس از بارندگی های احتمالی، تداوم خواهد داشت.
وی با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند وضعیت معابر و مشکلات موجود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند، گفت: کیفیت معابر شهری یکی از عوامل بسیار مهم و شاخصی تاثیرگذار در زندگی شهروندان است که توجه به آن در افزایش میزان رضایتمندی عمومی موثر است.
سرپرست شهرداری منطقه یک بندرعباس ابراز داشت: در طرح فراگیر محله ای بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تاکید ویژه ای شده است و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل درون شهری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه