English

مهدی ناصری:

سنددار شدن ۷۰ درصد از زمین‌های ملی شهرستان مرزی کلات

فرماندار شهرستان کلات بیان کرد: در این طرح علاوه بر حفظ و حراست بهتر بیت المال، دست اداره منابع طبیعی برای واگذاری زمین جهت طرح‌های عمرانی، دامپروری بازتر شده است.

سنددار شدن ۷۰ درصد از زمین‌های ملی شهرستان مرزی کلات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی ناصری فرماندار کلات خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۷۰ درصد از ۴۰۰ هزار هکتار عرصه زمین‌های ملی این شهرستان مرزی سند مالکیت دولتی صادر شده است.

ناصری در ادامه این خبر افزود: امروز در ادامه سنددار کردن اراضی ملی ، ۱۰۶ فقره سند مالکیت برای اراضی و منابع طبیعی کلات به مساحت ۱۱۵ هزار هکتار صادر شد و این اسناد تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان گردید.

فرماندار کلات همچنین تاکید کرد: از ادارات منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک شهرستان بخاطر تعامل در سنددار کردن زمین‌های ملی کلات قدردانی می نماییم و علاوه بر حفظ و حراست بهتر بیت المال، دست اداره منابع طبیعی برای واگذاری زمین جهت طرح‌های عمرانی، دامپروری و طرح‌های هادی روستایی در شهرستان بازتر شده است.

ناصری در خاتمه یادآور شد: روند سنددار شدن اراضی ملی شهرستان از ۲ سال قبل با همکاری ادارات منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک شهرستان آغاز شده و مقرر گردید تا پایان امسال اسناد ۳۰ درصد باقیمانده این اراضی و سرمایه‌های ملی آماده و تحویل مراجع دولتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه