English

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا؛

مسئولان پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشند/تریبون نماز جمعه مکانی برای بیان مطالبات مردم

امام جمعه بندرلنگه گفت: تریبون نمازجمعه برای بیان مشکلات و مطالبات در اختیار مطالبه‌گران قرار می‌گیرد.تا بدین وسیله دغدغه های مردم را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

مسئولان پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشند/تریبون نماز جمعه مکانی برای بیان مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه، ضمن گرامیداشت هفته مکتب اسلامی از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه «گام دوم» و مسیر حرکت آن تا تحقق تمدن نوین اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در شهرستان روز یکشنبه و دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این یادواره تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره های گرامی را بگیرد و برگزاری یادواره شهدا از فعالیت های مفیدی است که می تواند جامعه ما را با عطر شهادت و ایثار سرزنده نگه دارد.
وی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، در ادامه خاطرنشان کرد: براساس آموزه های مقام معظم رهبری جنبش دانشجویی جنبشی عدالت خواه، آرمان طلب، آزاداندیش، استکبار ستیز و مطالبه گر است و برهمین اساس بنده از دانشجویان شهرستان بندرلنگه، انتظار نقش آفرینی قوی در عدالت خواهی و مطالبه گری در این شهرستان را دارم.
امام جمعه بندرلنگه اذعان داشت: تریبون نمازجمعه برای بیان مشکلات و مطالبات در اختیار مطالبه‌گران قرار می‌گیرد.تا بدین وسیله دغدغه های مردم را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند، از همه مسئولان می خواهم که در این برنامه با جوانان مطالبه گر بندرلنگه همکاری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا گفت: در هفته های گذشته شاهد تجمعات  بخشی از مردم در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری در مسئله کمبود آب و بحث حق آبه خود بودیم، که دشمن به دنبال سوء استفاده از آن و تبدیل این اعتراض و تجمع صنفی آرام به یک درگیری و تبدیل آن به یک چالشی برای نظام بود، دشمن می خواست بازهم سناریوی نخ نمای خود در فتنه ۸۸ را تکرار کند و این جریانانت باهوشیاری مردم خنثی شد.
وی در ادامه سخنانش یادآور شد: لزوم اتحاد و هوشیاری مردم در برابر تلاش تبلیغی و جنگ روانی دشمنان امری ضروری است و در این راستا هم مسئولان باید بیشتر به فکر مردم بوده و خود را نوکر مردم بدانند و از بروز مشکلات جدی برای مردم پیشگیری کنند.
وی ابراز داشت: مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۴ در جریان است، خبرهایی که به گوش می رسد از قاطعیت تیم مذاکره کننده ایران و تاکید آنها بر رفع تحریم های ظالمانه دارد، از این جهت از تیم مذاکره کننده ایران تشکر می کنیم.
ملت ایران خواستار تفاهم عزتمندانه با همه دنیا است و ما حق خود را خواهیم گرفت. آگاه باشید ما هرگز تن به ذلت نخواهیم داد.
امام جمعه بندرلنگه افزود: باز هم شاهد آتش سوزی تعدادی لنج صیادی و قایق در بندر مقام بودیم و تلفات جانی و مالی به مردم وارد آمد و برای این مهم دو نکته عرض می کنم: مردمی که به واسطه صیادی با دریا در ارتباط هستند باید بیش از هر زمان دیگر نسبت به یادگیری آموزش های مورد نیاز صنفی خود اقدام کرده و مسائل ایمنی را جدی بگیرید.در وهله دوم مسئولان منطقه به گفتار درمانی پایان دهند و شهرستان بندرلنگه اینقدر گل و بلبل و خود را قهرمان معرفی نکنند.
وی اذعان داشت: ادعاهای برخی از مسئولان با وضع موجود شهرستان بندرلنگه همگون نیست و مردم بصیر و آگاه همه چیز را می دانند، بجای آن به مشکلات اعتراف و برای حل آن تمهیدات لازم اجرایی کنند.
امام جمعه بندرلنگه در پایان‌ به گلزار شهدای بندرلنگه اشاره کرد و گفت: گلزار شهدا در شان و منزلت آنها نیست و اگر مسئولان هر چه زودتر به مزار شهدا سروسامان ندهند بنده با همکاری جوانان این شهر، آستین همت بالا زده و مزار شهدا را دوباره بازسازی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه