English

حسین عطایی:

توزیع بالغ بر ۸۳ هزار تن کود شیمیایی یارانه‌ای کشت و زرع در خراسان رضوی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: توزیع کود یارانه‌ای میان کشاورزان با هدف حمایت از تولید در سطح کشور از جمله خراسان رضوی انجام می‌شود.

توزیع بالغ بر ۸۳ هزار تن کود شیمیایی یارانه‌ای کشت و زرع در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین عطایی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دولت ۸۳ هزار و ۵۹۱ تن انواع کود شیمیایی یارانه‌ای مورد نیاز و مصرف برای کشت و زرع را از ابتدای امسال تاکنون در بین کشاورزان خراسان رضوی توزیع کرده است؛ این میزان کود شیمیایی به قیمت دولتی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

عطایی در ادامه این خبر اضافه کرد: کود ازته ، پرمصرف‌ترین نوع کود کشاورزی در خراسان رضوی است و ۷۷ هزار و ۶۲۸ تن از مجموع کود توزیعی بین کشاورزان را کود ازته تشکیل می‌دهد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: همچنین سه هزار و ۷۷۰ تن کود فسفاته و ۲ هزار و ۱۹۳ تن کود پتاسه مورد نیاز کشاورزان امسال در بین آنان توزیع شده است.

وی در مورد افزایش قیمت کود در سال جاری افزود: توزیع کود یارانه‌ای میان کشاورزان با هدف حمایت از تولید در سطح کشور از جمله خراسان رضوی انجام می‌شود.

عطایی ادامه داد: علاوه بر توزیع کود‌های کشاورزی دولتی، حمایت و ارائه مشاوره به کشاورزان نیز از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی به طور مستمر و موثر صورت می‌گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: سامانه ۱۵۵۹ باشگاه کشاورزان در خراسان رضوی به صورت شبانه‌روزی با حضور کارشناسان فنی پاسخگوی سووالات کشاورزان است.

عطایی در خاتمه تاکید کرد : بهره‌گیری کشاورزان استان خراسان رضوی از خدمات فنی و آزمایشگاه خاک نیز برای تمامی کشاورزان استان با حمایت این شرکت همچنان میسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه