English

محسن عراقی زاده:

کاهش بارش باران در سال زراعی جاری

مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: میانگین بارندگی طی ماه‌های مهر و آبان در دوره آماری بلند مدت را ۱۹ میلیمتر بوده است و نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

کاهش بارش باران در سال زراعی جاری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن عراقی زاده مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون، طی ماه‌های مهر و آبان میانگین بارش در خراسان رضوی هشت میلیمتر گزارش شده است در حالی که این میزان طی مدت مشابه سال گذشته ۱۱ میلیمتر بوده است.

عراقی در ادامه این خبر اضافه کرد: میانگین بارندگی خراسان رضوی طی ماه‌های مهر و آبان در دوره آماری بلند مدت را ۱۹ میلیمتر بوده است و بدین ترتیب در این مدت بارش باران نسبت به سال گذشته چهار میلیمتر و نسبت به دوره آماری بلند مدت ۱۱ میلیمتر کاهش داشته است.

مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: بیشترین بارش رخ داده در شهرستان‌های خراسان رضوی طی این مدت مربوط به قوچان با ۲۸ میلیمتر و کمترین بارش مربوط به شهرستان خواف با سه دهم میلیمتر ثبت شده است.

عراقی زاده در خاتمه این خبر عنوان کرد: در شهرستان مشهد طی ۲ ماه گذشته ۹ میلیمتر بارش گزارش شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ میلیمتر و در دوره آماری بلند مدت ۲۲ میلیمتر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه