English

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران:

آسمان نمای بادی کانون پرورش فکری مازندران گشایش یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: هم‌زمان با هفته ملی کودک، آسمان‌نمای بادی و سیار کانون مازندران با حضور مسئولان استانی و شهری در بوستان ولایت ساری گشایش یافت.

آسمان نمای بادی کانون پرورش فکری مازندران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی یزدان شناس در این مراسم اظهار داشت: آسمان نمای بادی و سیار این کانون در راستای فعالیت نجوم به ارائه خدمات علمی و فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان سراسر استان مازندران، به ویژه در محله‌های کم‌برخوردار می پردازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ادامه داد: این آسمان نما با هزینه‌ای بالغ بر 125 میلیون تومان از محل بودجه استانی ویژه آسیب‌های اجتماعی تأمین شده است و در اندازه چهار متر و ارتفاع دو و نیم متر مربع، ظرفیت پذیرش 20 کودک را دارا می باشد که با حضور یک کارشناس تخصصی علم نجوم به ارائه خدمات می‌پردازد.

علی رجبی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز با ابراز خرسندی از آغاز به کار این پروژه، گفت: توسعه ارائه خدمات این مجموعه مورد تأکید است و نقش آن را در ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه برای کودکان مناطق کم برخوردار بسیار مهم است.   

به گزارش موج مازندران، اعضای شورای اسلامی شهر ساری و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری هم بر تقویت تعامل کانون و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تأکید داشتند.

در این برنامه بچه‌ها و خانواده ها  با حضور در آسمان نمای بادی با ارایه توضیحات کارشناسی و پخش فیلم با علم نجوم از قبیل، ستاره‌ها، سیاره‌ها، کهکشان و اجرام آسمانی آشنا شدند.   

برگزاری کارگاه‌های معرفی کتاب‌های مفید برای کودکان و نوجوانان، کارگاه نقاشی، کاردستی از دیگر فعالیت‌های جنبی این آیین بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه