English

مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد:

ایجاد ۱۳۱۶ فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: 1316 فرصت شغلی از ابتدای سالجاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شده است.

ایجاد 1316 فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال 55 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: 53 میلیارد تومان از این تسهیلات از طریق بانکهای عامل و دو میلیارد تومان هم از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به انجام کاریابی برای مددجویان اشاره کرد و گفت: 262 مورد کاریابی برای مددجویان تحت حمایت صورت گرفته است.

وی افزود: به 934 مددجو نیز از ابتدای امسال تاکنون، آموزش های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف خدماتی، دامپروری و کشاورزی، فناوری اطلاعات، طراحی، بازاریابی و فروش و ... ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی در استان گفت: این مراکز در بخش های تأمین مواد اولیه، آموزش مهارتی، تأمین منابع مالی، تأمین منابع انسانی، ارتباط و اتصال به بازار و... به مجریان طرح اشتغال کمک می کنند.

حجت الاسلام عالیشاه خاطرنشان ساخت: ایجاد بیش از 11 هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت از برنامه های امسال این نهاد در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه