English

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران:

دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها توجه داشته باشند

حجت‌الاسلام پوراکبر با تأکید براینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها باید توجه داشته باشند، گفت: نباید جایگاه تشکل‌های مردمی در تشکیلات اداری کم رنگ دیده شود.

دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در دومین نشست مشترک رؤسای ستاد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که برای نخستین بار در استان به عنوان شورای راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف هم‌افزایی، هم‌اندیشی و همگرایی نیروهای انقلابی شروع به فعالیت کرده است، اظهار داشت: در 28 خرداد ماه سال 1400 انتخاباتی بسیار موفق برگزار و دولت کریمه‌ای برپا شد که مایه امید همه انقلابیون شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم همه اهداف انقلاب اسلامی تحقق یابد، ادامه داد: احساس تکلیف کردیم تا برای رفع مشکلات و بیان نیازهای مردم تشکل مردمی در کشور و استان مازندران شکل گیرد و لازم است از زبان مردم مطالبات مردمی به گوش مسئولان برسد.

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران بر لزوم پیگیری به موقع مطالبات مردمی در چارچوب قوانین کشور تأکید کرد و گفت: توسط ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در مازندران شورای راهبردی تشکل‌های مردمی شکل گرفت که در ذیل آن کمیته‌های تخصصی پیگیری مطالبات مردمی و نظارت در فرایند کار هستند.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم بر اساس اولویت و طبق نیاز سنجی در استان انجام و با دولتمردان در میان گذاشته می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی ما دچار آلودگی مالی شده‌اند لازم است با نظارت دقیق طبق قانون پیگیر مسائل استان باشیم تا با صحت کامل قانونی کارها انجام شود.

پوراکبر با تأکید براینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها باید توجه داشته باشند، افزود: با توجه به شکل‌گیری شورای راهبردی در استان جلسات متعددی برگزار شد تا طبق برنامه ریزی مدون مسائل استانی به دولتمردان گزارش شود.

وی به جایگاه تشکل‌های مردمی و ارج نهادن به مطالبات مردم اشاره کرد و بیان داشت: نباید جایگاه تشکل‌های مردمی در تشکیلات اداری کم رنگ دیده شود.

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران ادامه داد: امروزه حرف اول را مردم می‌زنند؛ زبان گویای مردم همین تشکل‌های مردمی است و مسئولان باید به مطالبات مردمی توجه بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت: افرادی که نماینده جامعه هستند زبان مردم محسوب می‌شوند باید خواسته‌های به حق مردمی را به گوش مسئولان کشور برسانند.

به گزارش موج مازندران، در دومین جلسه شورای راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی که در 28 مرداد 1400 برگزار شد برای تعیین رئیس و نائب رئیس شورای راهبردی، حجت‌الاسلام پوراکبر به عنوان رئیس شورا و محمد کریمی چلیمانی به عنوان دبیر شورای راهبردی نیروهای انقلاب با اکثریت آرا انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام
    عدم پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان بهداشت
    با صلوات بر محمد وآل محمد (ص) وگرامیداشت یاد امام وشهدا و آرزوی ودعا برای طول عمر مقام معظم رهبری و توفیق موفقیت برای شما دلسوزان به اطلاع میرساند پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان بهداشت از سوی وزیر محترم بهداشت ووزیر محترم کار و تعاون ورفاه ورییس محترم برنامه و بودجه و رییس محترم صندوق بازنشستگی مورد توجه والویت قرار نگرفته است لذا این موضوع باعث کوچک شدن سفره زندگی شان شده وپیش فرزندان وهمسر شرمنده هستند وبه ناچار برای گذران زندگی ماهیانه باید از مردم قرض بگیرند.لذا با پیگیری مستمر قولشان به عمل با توجه به قانون تبدیل نشده است وما هر روز نگران هستیم که چرا آنان به قانون عمل نمیکنند.
    با همکاری شما شاید نحوه عملکرد خودشان را در اختلال عدم پرداخت مطالبات حقوقی ماهیانه بازنشستگان وزارت بهداشت ببینند وبرای اقدام قانونی عمل نمایند
    موفق باشید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه