English

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران:

سپاه و بسیج از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه و بسیج از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی هستند و شهدای زیادی را برای احیای دین اسلام دادیم.

سپاه و بسیج از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ عسگر مجیدی در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) و روز عاشورا اظهار داشت: فرهنگ عاشورایی به انقلاب اسلامی استحکام بخشید و امام راحل نیز با همین هدف پیش رفت.

وی ادامه داد: امام راحل با کمک فرزندان انقلاب و بسیجیان انقلاب را مستحکم‌تر  و تثبیت می‌کند و اهداف و دین برای امام راحل مهم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: دو ویژگی امام که در معماری انقلاب طراحی کرد و در استمرار نظام نیز تأثیرگذار بود، سپاه و بسیج بود.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی هستند و شهدای زیادی را برای احیای دین اسلام دادیم.

سرهنگ مجیدی بیان داشت: سپاه و بسیج جدا از مردم نیستند و این راز ماندگاری این نهاد است زیرا از بدنه مردم هستند.

وی با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه در این زمان بسیار در جهت کمک به اقشار آسیب دیده جامعه تأثیرگذار بود، افزود: سپاه در بحث محرومیت زدایی نیز خود را مخاطب می‌داند و در نوشهر در این راستا اقدامات خوبی انجام شد.

فرماندار نوشهر نیز با اشاره به اینکه اساس و بنیاد دینی و اسلامی بر این است که همه ما مسئول هستیم، گفت: در مقابل ما افرادی هستند که سائل و مطالبه‌گر هستند که باید پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: مسئول زمان و برنامه نمی‌شناسد در چارچوب قرار ندارد که باید مشکل مردم را حل کند.

سعید یزدانی تصریح کرد: از ویژگی‌های سرهنگ جناسمی این بود که در تراز کامل یک مسئول جلوه کرد و مسئولیت در لباسی که بر تنش بوده در مسیر سازندگی، درمان، پیشرفت و توسعه همیار و همراه ما بود و نیز شفافیت در رفتار و گفتار عضو اثرگذار شورای تأمین، پایش اخبار منطقه، مؤثر در تصمیم سازی‌ها و در بحث کمک مؤمنانه برنامه جامعی داشت.

وی افزود: روابط مناسب با سطوح مختلف جامعه در طرح شهید سلیمانی نوشهر یکی از سه شهرستان پایلوت استان بود که با کمک سرهنگ جناسمی این کار به خوبی انجام شد و در کمک مؤمنانه و کمک به افراد آسیب‌دیده بسیار خوب عمل کردند.

فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: ایشان در زمان انتخابات هم بسیار اثرگذار بودند و مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد و هیچ جا به نفع هیچ جریانی صحبت نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه