English

محمدعلی طالبی؛

برگزاری کنگره ملی شهدا ادای دینی کوچک به شهدا و خانواده‌های آنان است

استاندار یزد با بیان اینکه هر شهید، چراغی برای هدایت است و به جانفشانی آنان و صبر و بردباری خانواده‌هایشان ادای احترام می‌کنیم، تصریح کرد: خرسندیم که زاده دیاری هستیم که در انقلاب و جنگ و دیگر بزنگاه‌های حساس، سهم خود را در یاری حق و حقیقت ایفا کرده و برگزاری کنگره ملی شهدا ادای دینی کوچک به شهدا و خانواده‌های آنان است.

برگزاری کنگره ملی شهدا ادای دینی کوچک به شهدا و خانواده‌های آنان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد روز سه‌شنبه در  اختتامیه دومین کنگره ملی4000 شهید استان یزد، افزود: امروز برگزاری این آیین باشکوه، پایان کنگره نیست بلکه آغازی برای همدلی، همکاری و خدمت‌رسانی بیشتر بخش های مختلف در کنار خیران و آحاد جامعه است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص دوران دفاع مقدس ادامه داد: دستاوردهای عظیم انقلاب به برکت خون شهدا حاصل شده است، شهدایی که سیره و منش سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را الگو قرار دادند و در راه دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند.

استاندار یزد با قدردانی از همکاری همه کسانی که در برگزاری کنگره همراهی کردند، اظهار کرد: تقویت همدلی‌ها از دیگر دستاوردهای کنگره ملی شهدای استان است که فارغ از همه رنگ‌ها و سلایق، برای خدمت رسانی همه پای کار آمده اند و امیدواریم این رویکرد همچنان ادامه یابد تا آینده‌ای بهتر برای یزد رقم زده شود.

طالبی در خصوص سیره شهیدان و دلبستگی مردم یزد به انقلاب و قیام حضرت امام حسین (ع) گفت: قیام کربلا و حماسه عاشور برای همیشه تاریخ، مسیر روشن انقلاب اسلامی است و ما شهادت را از قیام و مکتب امام حسین (ع) آموختیم و فرهنگ شهادت سینه به سینه منتقل می‌شود.

استاندار یزد با بیان اینکه هر شهید، چراغی برای هدایت است و به جانفشانی آنان و صبر و بردباری خانواده‌هایشان ادای احترام می‌کنیم، تصریح کرد: خرسندیم که زاده دیاری هستیم که در انقلاب و جنگ و دیگر بزنگاه‌های حساس، سهم خود را در یاری حق و حقیقت ایفا کرده و برگزاری کنگره ملی شهدا ادای دینی کوچک به شهدا و خانواده‌های آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه