English

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

تجلیل از خانواده سربازان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نوشهر

به مناسبت ایام الله دهه فجر از دو تن با خانواده سربازان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نوشهر دیدار و از آنها تقدیر به عمل آمده است.

تجلیل از خانواده سربازان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و نام شهدا هیأتی با حضور مدیریت «عقیدتی سیاسی» و جمعی از فرماندهان دانشگاه علوم دریایی نوشهر به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان نوشهر با خانواده شهیدان «رامین متاجی» و «فرشاد نیک دوست» دیدار و از آنان تجلیل به عمل آمده است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نورا.. چاه بری، ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شهدا مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و باید رهرو راه شهدا باشیم آنان که از جان خود گذشتند تا ما از الان در این مملکت در امنیت و سلامت باشیم.

دانشگاه علوم دریایی نوشهر

مسئول عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر ادامه داد: هدف از این دیدار زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تجلیل از خانواده شهدا به ویژه پدر و مادر شهدا است که وجود آن ها برای ما مایه خیر و برکت است.

دانشگاه علوم دریایی نوشهر

در پایان این دیدار از خانواده شهدا با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمده و ناخدا دوم فخرالدین همایون، پیام تبریک ایام ا.. دهه فجر فرمانده دانشگاه امیر دریادار دوم کریم مصدری و کارکنان دانشگاه علوم دریایی نوشهر را به خانواده شهدا ابلاغ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه