English

دستگیری سارقان ۲۵ تن آهن و فولاد در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: سارقان ۲۵ تن سربار آهن و فولاد از شرکت فولاد هرمزگان توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

دستگیری سارقان ۲۵ تن آهن و فولاد در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز به صورت شبانه با خودرو وانت نیسان و استفاده از تاریکی هوا از محوطه شرکت فولاد هرمزگان اقدام به سرقت آهن آلات می کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران ما قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های اولیه محرز شد سارقان از طریق جاده خاکی خط لوله گاز به داخل محوطه شرکت فولاد هرمزگان نفوذ و اقدام به سرقت مقادیر زیادی سربارهای دپو شده در محوطه شرکت کرده و اموال مسروقه را به یکی از روستای اطراف داخل انبارهای ضایعاتی خود انتقال و سپس قصد دارند با خودروهای تریلر محموله سرقتی را به استان های مجاور انتقال دهند. 

این مسئول انتظامی بیان کرد: مأموران پس از بررسی و تحقیقات به عمل آمده در محل اعزامی دریافتند اتباع مذکور اموال مسروقه را داخل یک دستگاه کامیون تریلر بارگیری در حال خروج از روستا هستند که بلافاصله در خروجی روستا کامیون مذکور متوقف و در بررسی به عمل آمده مشخص شد تریلر حامل ۲۵ تن سربار آهن و فولاد مسروقه است.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به اینکه تاکنون دو متهم در این زمینه دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار مأموران قرار دارد، ارزش اموال کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه