English

ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایثارگر کرمانشاه

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و استاندار کرمانشاه تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان کرمانشاه امضا شد.

ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایثارگر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست امضای تفاهم‌نامه ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایثارگر کرمانشاه با اشاره به سه مصوبه هفته گذشته جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: یکی از این مصوبات تأمین زمین و آغاز ساخت 12 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری بود که با تأکید رئیس‌جمهور این تعهد به 20 هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

سعید اوحدی ادامه داد: پس‌ازاین مصوبه، استاندار کرمانشاه تعهد تأمین زمین و ساخت پنج هزار واحد را در استان داد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه ظرف هفته‌های آتی در معیت وزیر راه و شهرسازی برای آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی این واحدهای مسکونی به کرمانشاه خواهیم آمد، ابراز امیدواری کرد: استان کرمانشاه درزمینهٔ اجرای این مصوبه به الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شود و شاهد آغاز ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری در سایر استان‌ها هم باشیم.

اوحدی در ادامه اشاره‌ای هم به دیگر مصوبات جلسه هیئت دولت در هفته گذشته داشت و گفت: رئیس‌جمهوری در این جلسه بابیان اینکه زیبنده نیست جامعه ایثارگری مطالبه پرداخت‌نشده‌ای داشته باشند، بر ضرورت پرداخت تمام مطالبات این قشر تا پایان دولت دوازدهم تأکید کرد.

وی در ادامه با تقدیر از سازمان برنامه‌وبودجه برای تخصیص اعتبار بخش اساسی از مطالبات جامعه ایثارگری پس‌ازاین جلسه، گفت: امیدواریم ظرف 45 روز تا حداکثر تا دو ماه آینده شاهد پرداخت بخش اساسی از مطالبات جامعه ایثارگری باشیم، ضمن اینکه تلاش خواهیم کرد تا مطالبات بازنشستگی ایثارگران را هم تا پایان دولت دوازدهم پرداخت کنیم.

اوحدی افزایش وام مسکن جامعه ایثارگری را سومین مصوبه جلسه هفته گذشته هیئت دولت عنوان کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه جامعه ایثارگران نعمت‌های خداوند به جامعه هستند، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران همچون یک چراغ هدایت و نورافکن قوی نظام را در عبور از موانع و مشکلات یاری داده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نعمت عنوان کرد و افزود: خدمت به انسان‌ها در آموزه‌های دینی ما مورد تأکید است، چه برسد به خدمت کردن به جامعه ایثارگری که ما بدهکار آن‌ها هستیم.

اوحدی در ادامه اشاره‌ای هم به نقش مهم و اثرگذار استان کرمانشاه در کشور داشت و گفت: استان کرمانشاه چه در سال‌های دفاع مقدس و چه امروز و در اعزام مدافعین حرم به سوریه در صف اول مقاومت و دفاع از ارزش‌های نظام بوده و هست.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این نشست تأکید کرد: پیگیر تخصیص زمین و شروع عملیات اجرایی این پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کرمانشاه در یک سال باقیمانده از عمر دولت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه