English

سرهنگ افشین یاری خبر داد:

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف یک دستگاه سواری پراید حامل پوشاک قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال، در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز در اوایل هفته جاری در سطح این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان داشت : در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی براینکه افرادی با یک دستگاه خودرو سواری پراید نقره ای رنگ ، قصد حمل وانتقال پوشاک قاچاق به شهرستان را دارند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود :  ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی با گشت زنی محسوس و نامحسوس در محور اصلی "کنگاور" به اسدآباد، موفق به شناسایی وتوقیف خودرو مذکور شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : در نتیجه بازرسی از  این خودرو تعداد 866 ثوب پوشاک قاچاق زنانه و مردانه به همراه 4جفت کفش مردانه کشف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به ارزش محموله مکشوفه که بالغ بر200 میلیون ریال برآوردشده است ، یادآور شد: خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه