English

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

حضور چشمگیر خیران در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد درخمینی شهر

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر از حضور چشمگیر خیران در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد درخمینی شهر خبر داد.

حضور چشمگیر خیران در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد درخمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان یوسف کریمی بیان داشت: در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خیران خمینی شهر مثل همیشه گل کاشتند.

وی اظهار کرد: خمینی شهر بهشت خیران است و خیران خمینی شهری این بار نیز در جشن گلریزان 11 مددجوی خمینی شهری را از بند رها کردند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر در بحث ایجاد امنیت و آرامش در شهر گفت: نیروهای امنیتی و دستگاه قضا وظیفه دارد بستر امنیت را در زمینه های اجتماعی و اقتصادی برای مردم فراهم کنند.

کریمی با بیان اینکه هنجار شکنی هایی انجام می شود وافرادی هستند که نظم عمومی را بر هم می زنند و به مال مردم آسیب می رسانند و اغتشاشی انجام می دهند قطعا با این هنجار شکنی برخورد می شود و جایگاهشان زندان است.

وی با اشاره به اینکه گاهی برخی افراد آسیبی از سوی جامعه از نظر اقتصادی به آنان می رسد یا حوادثی که حسن کار برای برخی پیدی می آید یا مشکل خانوادگی مانند مهریه رخ می داد دستگاه قضا نقش مهمی دارد که گلریزان یکی از انجام این فعالیت هاست.

این مقام مسئول شهرستان خمینی شهر را بهشت خیرین نام نهاد و اظهار کرد: هرچند شرایط اقتصادی مناسب نیست اما با  ترحم به دیگران بتوانیم ذخیره ای برای آخرت اندوخته کنیم چه آنکه سال گذشته شکات حدود دو میلیارد از مبالغ بدهی را بخشیدند و گذشت کردند.

کریمی افزود: با توجه به اینکه فحاشی و خشونت در صدر جرائم قرار گرفته ، افراد در مراودات مالی حتما با یک شخص حقوقی مشورت نموده ودر حل و فصل مسائل و مشکلات مدیریت خشم را کنترل کرده تا بتوان به درستی تصمیم گیری نهایی را انجام داد.

دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر همچنین در بحث مشکلات خانواده ها تصریح کرد: افراد در انتخاب دوست دقت های لازم را داشته باشند چه بسا فرزندان در اثر مشکلات خانواده ها به بیرون از خانه و به سمت رفیقان ناباب روی می آورند که این نکته بسیار حائز اهمیت است و جایگاه عاطفی خانواده در درون خانواده باید حفظ شود.

به گزارش موج؛ در برنامه یک شهر ضیافت خیران خمینی شهری با اهدای 790میلیون تومان رهایی یازده مددجو از بند را در دفتر رمضان 99 رقم زدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه