English

فرماندار سنندج:

کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، کمک به جامعه است

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به امر خداپسندانه جشن گلریزان گفت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، کمک به جامعه است.

کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، کمک به جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد ابراهیم زارعی روز دوشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد دیه استان کردستان اظهار داشت: حضور دلسوزانه اصناف شهر سنندج در امور خیرخواهانه در استان مثال زدنی است و بازاریان همواره حضور پررنگی در امور خداپسندانه داشته‌اند.

فرماندار شهرستان سنندج گفت:‌ اصناف و بازایان ستاد دیه را در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی یاری کنند و انتظار داریم امسال در این راه خداپسندانه کوشاتر باشند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به ممنوع بودن تجمعات بدلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری جشن گلریزان، امیدورایم همچون سال‌های گذشته با حمایت‌ها و کمک‌های قشر زحمتکش اصناف و بازاریان شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان باشیم.

فرماندار شهرستان سنندج کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را کمک به جامعه دانست و اضافه کرد: مردم و خیرین حامیان اصلی ستاد دیه هستند و امسال نیز قطعا با کمک‌های آحاد مختلف مردم،  تعداد دیگری از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز خواهند گشت.

مدیرکل زندان‌های کردستان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان هم ضمن قدردانی و تشکر از حمایت بازاریان از زندانیان جرایم غیرعمد به ارایه گزارشی از عملکرد ستاد دیه در استان پرداخت و گفت: آمارها حاکی از آن است که در جشن‌های گلریزان سال‌های گذشته اصناف و بازاریان از ستاد دیه حمایت‌ مناسبی کردند و این حمایت‌ها در سال گذشته زمینه آزادی 188 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

مراد فتحی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 300 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند،  افزود: این افراد به دلیل جرایمی همچون بدهکاری مالی، تصادف، حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و مواردی از این دست زندانی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه