English

به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)؛

همایش شب شعر فاطمی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد

همایش شب شعر فاطمی با حضور 250 تن از شاعران استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

همایش شب شعر فاطمی در شهرستان خمینی شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل سازمان رفاهی فرهنگی اجتماعی ورزشی خمینی شهر در شب شعر فاطمی گفت: شعرای شهرستان باعث افتخار هستند و همیشه در همه برنامه ها همراه سازمان رفاهی فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرستان خمینی شهر همراهی لازم را دارند.

سید محمد هادی موسوی با بیان اینکه انجمن شعر شهرستان هر سه ماه یکبار همایش فصلی شعر برگزار می کند بیان داشت: شاعران شهرستان در مکانهای مشخص انجمن شعر برقرار می کنند.

وی همکاری تمام دستگاه های مربوطه در اجرای برنامه های خاص را خواستار شد و اضافه کرد: شاعران ارزشمند با حضور در این همابش ها و برنامه ها باعث می شوند که از ظرفیت هنرمندان در برگزاری برنامه ها استفاده شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی فرهنگی اجتماعی ورزشی خمینی شهر اظهار کرد: بعد از اتمام دهه فاطمیه جشن های دهه فجر و ولادت سرور زنان عالم و جشنواره گل و گیاه برای اولین بار در چشمه لادر برگزار می شود.

وی افزود: امسال برای نوروز برنامه های بهتری تدوین شده است و باید همه فرهیختگان شهر برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها به این سازمان فکر بدهند.

موسوی در باره خانه زهتاب که یکی از خانه های قدیمی خمینی شهر است، گفت: تمام سعی ما براین است که از خانه های قدیمی در جهت توسعه فرهنگ بهترین بهره وری و استفاده بشود.

مدیرعامل سازمان رفاهی فرهنگی اجتماعی ورزشی خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: در خمینی شهر مراسمات حافظ خوانی سعدی خوانی شاهنامه خوانی در  پنج انجمن ادبی در خانه های تاریخی شهر دایر است و علاقه مندان می توانند در این جلسات حضور پیدا کنند.

به گزارش موج ، در همایش شب شعر فاطمی که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد دویست و پنجاه از تن از شاعران نامی استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر حضور داشتند و پنجاه تن از شاعران اشعار خود را سرودند و به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه