English

در هشت ماهه سال جاری صورت گرفت؛

۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب در استان اصفهان

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب دربرخی از نقاط استان اصفهان در هشت ماهه سال جاری اجرا شد.

۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حکمتیان با اشاره به اجرای لوله گذاری آب و فاضلاب بیان کرد: به رغم چالش های مالی ناشی از افزایش چند برابری قیمت مصالح و تجهیزات ، ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری آب وفاضلاب در برخی از نقاط استان اجرا شد.

وی اعلام کرد: در هشت ماهه سال جاری ۱۴۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب ،۱۳ کیلومتر اجرای خط انتقال فاضلاب و ۶ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب در برخی از شهر های استان عملیاتی شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به لوله گذاری آب اعلام کرد: در هشت ماهه سال جاری ۱۴۲ کیلومتر لوله گذاری آب در سطح استان اجرایی شد

وی افزود: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۷۹ کیلومتر توسعه شبکه آب ، ۳۵ کیلومتر اجرای خط انتقال و ۲۸ کیلومتر اصلاح شبکه آب در دستور کار قرار گرفت

 حکمتیان گفت:هم اکنون تنگناهای مالی یکی از چالش های اساسی در  روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب در کشور محسوب می شود .در حالیکه اصفهان با جذب سرمایه گذار  توانست ضریب نفوذ جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب را به ۷۲ درصد برساند.

وی افزود: در سالهای اخیر آبفا اصفهان  توانست با جذب سرمایه گذار و مشارکت ذی نفعان بر تنگناهای مالی غلبه کند و طرح های توسعه ای فاضلاب را در سطح استان  اجرا نماید.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب   استان اصفهان گفت: اصفهان  از جمله استانهایی است  که در مرحله تنش آبی قرار دارد ولی با این وجود توانست با راهکارهایی که  در زمینه مدیریت توزیع و هیدرولیکی شبکه های آب در دستور کار قرار داده بر مشکلات کم آبی در تابستان ۹۷ غلبه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه