English

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان خبر داد:

عملیاتی شدن ۱۹ پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در تاسیسات فاضلاب استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ازعملیاتی شدن 19 پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در تاسیسات فاضلاب استان اصفهان خبر داد.

عملیاتی شدن 19 پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در تاسیسات فاضلاب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، هاشم  امینی گفت: از سال 92 تا کنون 19 پروژه در بخش فاضلاب با سرمایه گذاری 1119 میلیارد تومانی بخش خصوصی در سطح استان اصفهان عملیاتی شد.

وی با اشاره به اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرهای مبارکه و لنجان  با سرمایه گذاری بخش خصوصی  عنوان کرد: سرعت اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرهای مبارکه، کرکوند،زیباشهر،دیزیچه، زرین شهر ، چمگردان ،زاینده رود، سده و لنجان  و ورنامخواست با مشارکت  بخش خصوصی 14 برابر میانگین 25 سال گذشته بوده است.

امینی افزود: از سال 68 تا 92 حدود 165 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر های  مبارکه ،کرکوند، زیباشهر، دیزیچه، زرین شهر ، چمگردان، زاینده رود، سده و لنجان  و ورنامخواست اجرا شد از سال 92 تا کنون بیش از 570 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرها اجراء شده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه  هم اکنون اجرای تاسیسات فاضلاب  در شهرهای مبارکه،کرکوند،زیباشهر،دیزیچه، زرین شهر، چمگردان، زاینده رود، سده و لنجان  و ورنامخواست به پیشرفت فیزیکی 89 درصدی رسیده است اعلام کرد: مطابق با انعقاد قرارداد بیع متقابل میان شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان و شرکت فولاد مبارکه در راستای اجرای شبکه فاضلاب در مقابل تخصیص پساب  مقرر گردید 640 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرها اجرا شود که تا کنون 570 کیلومتر از این رقم عملیاتی شده است.

اصفهان- تاسیسات فاضلاب

امینی عنوان کرد: استفاده از توان بخش خصوصی  در اجرای تاسیسات فاضلاب در شهرستانهای مبارکه و لنجان منجر شد به طور میانگین در هر سال بیش از 98 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرها اجراء شود در حالیکه قبل از انعقاد این قرار داد  میانگین اجراءشبکه فاضلاب  در این شهرها حدود 7 کیلومتر بوده است.

وی به احداث ایستگاههای پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب و پساب در شهرستان مبارکه پرداخت و خاطرنشان ساخت : هم اکنون 9 ایستگاه پمپاژ فاضلاب و 2 ایستگاه پمپاژ پساب در شهرستان مبارکه به منظور انتقال  260 لیتر در ثانیه پساب به شرکت فولادمبارکه در دستور کار قرار گرفت

امینی گفت: 2 ایستگاه پمپاژ محله وینیچه و ایستگاه پمپاژ محله های حسن آباد و نکوآباد در شهرهای زیباشهر و دیزیچه  برای انتقال پساب به شرکت فولاد مبارکه در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به انعقاد قرارداد بیع متقابل میان شرکت آبفا و ذوب آهن اصفهان پرداخت و اعلام کرد: در سال جاری قراردادی در قالب سرمایه گذاری بیع متقابل به رقم 210 میلیارد تومان  میان شرکت آبفا و ذوب آهن اصفهان در راستای تکمیل شبکه فاضلاب فولادشهر وایمانشهر منعقد شد که بدنبال این قرارداد مقرر گردید 125 میلیون مترمکعب پساب طی 20 سال در اختیار شرکت ذوب آهن قرار گیرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه