English

منوچهر کرمی

انتظارات بزرگی از شبکه بهداشت و درمان رزن وجود دارد

مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن با حضور معاون بهداشتی دانشگاه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از اینکه انتظارات بزرگی از شبکه بهداشت و درمان رزن وجود دارد، سخن گفت.

انتظارات بزرگی از شبکه بهداشت و درمان رزن وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن ابراز کرد:  بزرگترین افتخار را خدمت‌گذاری به مردم دانست و به سختی مسئولیت پاسخگویی به آنان اشاره کرد.

 

انتظارات بزرگی از شبکه بهداشت و درمان رزن وجود دارد

کرمی افزود: شهرستان رزن الگوی جمعیتی خاصی دارد و تمام خدمات بهداشتی و درمانی در بستر پزشک خانواده و بیمه روستایی ارائه می‌شود و این موضوع فرصتی مناسب برای ارتقای شاخص‌ها است.

وی به اهتمام، پیگیری و ممارست جباری اشاره نمود و تاکید کرد که مدیران باید در دوران مدیریت خود دستاوردهای بزرگی بر جا بگذارند و منابع محدود به ویژه منابع انسانی را به بهترین شکل استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از موانیه‌ای به عنوان یکی از پزشکان توانمند، پیگیر، مشورت‌پذیر، متفکر، امانتدار و معتمد یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که وی در مسئولیت جدید منشأ خدمات خوب و سازنده‌ای باشند.

وی با بیان اینکه انتظارات بزرگی از شبکه بهداشت و درمان رزن وجود دارد، اظهار کرد: لازم است با تلاش مضاعف این شهرستان دارای مزیت رقابتی شود و در حوزه‌های بهداشت، درمان، اورژانس و فوریت‌های پزشکی شاهد اتفاقاتی بزرگ باشیم.

کرمی با اشاره به اهمیت تغییر فرهنگ‌ مردم و توجه بیشتر آنان به رفع نیازهای بهداشتی، اقدامات نوآورانه برای سلامت مردم رزن، تغییر الگوی بهره‌مندی از خدمات و رصد منابع را خواستار شد و گفت: اعتلای فرهنگ‌ سلامت توسط مدیر شبکه و بقیه پیام آوران سلامت ضرورت دارد و این اقدامات سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای آیندگان محسوب ‌می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد که همکاری، همراهی و مشورت‌دهی بیش از پیش مسئولان شهرستان رزن و کارکنان شبکه برای افزایش مزیت‌های رقابتی شهرستان رزن را برای ارتقای سلامت مردم منطقه خواستار شد.

فرماندار شهرستان رزن نیز با قدردانی از اقدامات جباری به موانیه‌ای در مسئولیت جدید تبریک گفت و اظهار داشت: توجه به حوزه سلامت و رسیدگی به امور بهداشت و درمان در دولت یازدهم و دوازدهم به اولویت اول تبدیل شد و بسیاری از کمبودها رفع و رضایت‌مندی نسبی در جامعه ایجاد شد.

سلامتی افزود: شهرستان رزن با وجود اینکه از سیاسی‌ترین شهرستان های استان بوده و مردم این شهرستان از نگرش‌های سیاسی مختلفی برخوردار هستند اما این موضوع به خوبی مدیریت شده و با وحدت، یکپارچگی و همدلی موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی با تشکر ازعباسی و جباری مدیران پیشین شبکه بهداشت و درمان رزن از آنان به عنوان افرادی یاد کرد که هر دو منشا خدمات ارزشمندی در سیستم سلامت رزن بودند و مسیر حرکت همه مسئولان خدمت به مردم و بندگان خدا بوده است.

مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان رزن در این مراسم با اشاره به مثال هایی از همدلی مدیران و مجموعه اداری رزن اظهار کرد: در پنج ماه گذشته عملکرد فرماندار شهرستان رزن به گونه‌ای بود که کارها به خوبی تسهیل می‌شد و حاشیه‌ها به نحو احسن بدون تضییع حقوق رفع شد.

جباری، شبکه بهداشت و درمان رزن را ایده‌آل‌ترین مکان‌ها برای کار اجرایی و برخوردار از مسئولانی خیرخواهد دانست و پرهیز از حضور در جلسات غیرمرتبط و همچنین برخورداری از بدنه کارشناسی توانمند و همدل را از نقاط قوت این شهرستان عنوان کرد.

وی روز تودیع مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن را فرصتی برای بیان عملکرد همکاران این شبکه خواند و گزارشی از تلاش‌های انجام شده برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان و ارتقای شأن مجموعه بیان داشت.

مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان رزن یادآور شد که با اعتماد به ظرفیت خوب حوزه بهداشت شهرستان رزن و با مدیریتی متمرکز، واحدها با یکدیگر همسو شدند.

تشکیل شورای اداری شبکه بهداشت و درمان رزن، ابلاغ دستورالعمل نقل و انتقالات و ماموریت‌ها به واحدها، تشکیل کمیته کسورات و برگزاری جلسه با مدیران بیمه سلامت، رفع انباشتگی تجهیزات، تکمیل خانه بهداشت کرفس و نظام‌آباد، تلاش برای شبانه روزی شدن مرکز دمق و کاهش بار بیمارستان، سازماندهی انبارها و جمع‌آوری انبارکها و بهبود وضعیت آزمایش رفرانس در شهرستان رزن از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن بود.

وی با قدردانی از کارشناسان متعهد، توانمند و باانگیزه مرکز بهداشت و درمان شهرستان رزن از کسب رتبه دوم شهرستان رزن در طرح فشار خون خبر داد و گفت: طرح فشار خون در رزن ارتقای توان فنی و هماهنگی درون بخشی این شبکه را موجب شد.

جباری ضمن یادآوری تغییر در نگرش کارکنان شبکه بهداشت و درمان رزن و افزایش انگیزه آنان با ابراز مسرت از اینکه ‌وظیفه خود را به عنوان مدیر انجام داده است، از حمایت فرماندار، نماینده مردم؛ رزن در مجلس، رییس دانشگاه و معاونان وی و دیگر مسئولان دانشگاه تشکر کرد.

مجید موانیه‌ای مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان رزن نیز در سخنان کوتاهی با تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه، هیات رئیسه و مسئولان شهرستان رزن؛ برای توفیق خدمت‌رسانی به مردم رزن از خداوند متعال تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که با همراهی فرماندار و نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بتوانیم ‌در تامین، حفظ و ارتقای شهرستان رزن کوشا باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه