English

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی با بیش از ۱۶۵ نفر شاکی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 60 میلیاردی با بیش از 165 نفر شاکی در استان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 60 میلیاردی با بیش از 165 نفر شاکی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزاله ملکی گفت:در پی وصول چندین فقره پرونده از دادسرای بندر عباس مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، متهم به هویت (غ-پ) بومی بندرعباس، که مدیر عامل تعاونی مسکن یکی از شرکت های بندر عباس می‌باشد را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به ثبت‌نام از شهروندان تحت عنوان مسکن مهر کرده و با جعل و فریب مردم و قراردادن یک دستگاه پوز در دفتر کار خود تعداد کثیری مسکن که وجود خارجی نداشته را به مردم پیش فروش کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهم با جعل اسناد و امضاء نسبت به اخذ تسهیلات بانکی به نام چندین نفراز شهروندان نیز اقدام کرده بود،اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم پس از دریافت وجوهات از بندر‌عباس متواری شده بود ماموران با اقدامات پلیسی محل اختفای نامبرده را در شهرستان تهران شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 ملکی با اشاره به اینکه تاکنون 165 نفر از شاکیان این پرونده شناسائی شده اند، خاطر نشان کرد: متهم پس از انجام بازجویی اولیه و با توجه به مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و با دستور قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان ارزش ریالی کلاهبرداری از مالباختگان توسط متهم را حدود 60 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی جهت شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه