English

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث پایانه بزرگ غرب شهر اصفهان در منطقه ۱۳

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان از احداث پایانه بزرگ غرب به عنوان پروژه ای شاخص در منطقه 13 اصفهان خبر داد.

احداث پایانه  بزرگ غرب شهر اصفهان در منطقه 13

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شرفا در جمع اصحاب رسانه گفت: تملک و اجرای فاز اول پایانه غرب یکی از پروژه‌ های شاخص امسال در منطقه ۱۳ به شمار می رود چرا که قرار است یکی از پایانه‌ های بزرگ شهر در بخش غرب اصفهان احداث شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹۵ درصد زمین پایانه تملک و بخشی از آن آسفالت و جدول گذاری شده و در فاز نخست ایستگاه بی آر تی زندان را در آنجا مستقر خواهیم کرد و پس از تملک کامل زمین اجرای پایانه غرب را آغاز می کنیم.

شرفا بیان داشت: تملک و اجرای ادامه خیابان دستگرد یکی دیگر از پروژه های شاخص منطقه 13 می باشد که نزدیک به 50 درصد این خیابان سال گذشته افتتاح شد

مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان با اشاره به خیابان باغ فردوس در منطقه 13 گفت: به دنبال دو مسیر کمکی برای خیابان باغ فردوس هستیم که در حال حاضر ایده آن مطرح شده است که در صورت اجرا مشکلات این خیابان که در مجاورت پارک ناژوان است برطرف می شود.

نشست شهردار منطقه 13 اصفهان

محمد شرفا ادامه داد: از این 10 مرکز فرهنگی سه عدد فرهنگسرا، ‌یک خانه فرهنگ، کتابخانه تخصصی مادر و کودک، کتابخانه رودکی و عبادت و 4 سالن مطالعه در منطقه 13  شهرداری اصفهان قرار دارد.

شرفا با اشاره به بودجه منطقه  13 گفت:  در سال 97 اعتبار منطقه  80 میلیاردتومان بود که حدود 85 درصد آن محقق شد و نسبت به سال 96 رشد 40 درصدی را نشان می دهد.

 مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان  گفت:  بودجه منطقه 13 شهرداری اصفهان در سال 98 نیز نزدیک به 100 میلیارد بودجه عمرانی و جاری است که 63 درصد آن عمرانی و 37 درصد مابقی جاری است.

به گزارش موج، منطقه 13 شهرداری اصفهان با 3600 هکتار حریم و جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفر طبق سرشماری در سال 95 در جنوب غرب شهر اصفهان واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه