English

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبر داد:

راه اندازی واحد بازآفرینی شهری در منطقه ۳ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از راه اندازی واحد بازآفرینی شهری در منطقه ۳ شهرداری اصفهان خبر داد.

راه اندازی واحد بازآفرینی شهری در منطقه ۳ شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان،  حسین کارگر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به تاکیدات شهردار اصفهان به موضوع گردشگری، واحد بازآفرینی شهری در راستای پیگیری امور بافت های فرسوده و تاریخی تاسیس شده است.

وی افزود: با توجه به تأکید مدیریت شهری بر توسعه گردشگری که یکی از پتانسیل های خوب شهر اصفهان به شمار می رود، واحد بازآفرینی شهری پیگیری امور مربوط به بافت های فرسوده و تاریخی منطقه سه  را انجام خواهد داد.

کارگر بیان داشت: منطقه سه شهرداری اصفهان  دارای 14 محله کلیدی با بافتی تاریخی ، 220 مسجد، ‌20 مرکز حوزه علمیه و حدود 42 مرکز تاریخی و گردشگری مرکز تاریخی و گردشگری و بیش از 100 خانه تاریخی می باشد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: حدود 600 گلوگاه شهری در منطقه سه شناسایی شده که قرار است در جهت آزادسازی این گلوگاه ها و روان سازی معابر حرکت کنیم.

 وی همچنین به پروژه چهارباغ اشاره کرد و گفت: عملیات سنگ فرش پیاده ‌راه ضلع شرقی چهارباغ عباسی به اتمام رسیده و پیاده‌ رو ضلع شرقی 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا دو هفته آینده به اتمام می رسد.

شهرداری منطقه 3

کارگر افزود: تاکنون برای پیاده راه سازی میانه چهارباغ 6 میلیارد تومان هزینه شده است و با این طرح نیز کسبه چهارباغ و شهروندان از پیاده راه شدن چهارباغ بسیار راضی هستند.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۷ منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال جاری این منطقه ۱۴۰میلیارد تومان است که ۹۳ میلیارد تومان آن خالص منطقه و ۶۸ میلیارد تومان به بخش عمرانی و مابقی به بخش جاری اختصاص یافته است.

کارگر بیان داشت: تاکنون ۳۹ درصد بودجه منطقه سه محقق شده که نسبت به سال گذشته علی رغم تمام مشکلات اقتصادی با ۱۹درصد افزایش تحقق مواجه هستیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ۲۳ درصد منطقه سه شهرداری اصفهان را بافت فرسوده تشکیل داده است که ۱۱درصد بافت فرسوده شهر اصفهان به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه