English

موج گزارش می‌دهد؛

جلسات رئیس جمهور در لرستان سیل زده، بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان اعلام کرد که جلسات رئیس جمهور در جریان سفر به لرستان، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

جلسات رئیس جمهور در لرستان سیل زده، بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان، گفت: در راستای سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده لرستان، تمهیداتی در نظر گرفته شده بود تا ازظرفیت خبرنگاران استان نیز استفاده شود اما علیرغم تاکیدات این اداره کل مبنی بر حضور خبرنگاران در جلسات، تیم نهاد ریاست جمهوری اعلام کردند که این امکان وجود ندارد.

وی افزود: طبق اعلام نهاد ریاست جمهوری، چند تیم رسانه ای از تهران در معیت حسن روحانی، به لرستان سفر خواهند کرد.

بهرام رشیدی نیا، ادامه داد: این در حالی است که فقط عکاس خبرگزاری ایرنا لرستان به منظور ثبت چند عکس در جلسه یا جلسات حضور خواهد داشت و بر اساس این اعلام، امکان حضور سایر خبرنگاران و عکاسان خبری وجود ندارد.

گفتنی است چندی پیش، رئیس جمهور با حضور در گیلان، در نشست خبری چند ساعته با اصحاب رسانه آن استان شرکت کرد و به سوالات مطروحه پاسخ گفت.

از سوی دیگر، خبرنگاران لرستانی، علت این تصمیم را ضعف روابط عمومی استانداری لرستان در چانه زنی با تیم تشریفات نهاد ریاست جمهوری دانسته و آن را توهین به خبرنگاران و عکاسان خبری می دانند چراکه از آغازین لحظات وقوع سیل در استان، این خبرنگاران لرستانی بودند که خطرات را به جان خریده و به طور میدانی، گزارشات لحظه به لحظه را از مناطق سیل زده مخابره می کردند.

به هر روی، در شرایط کنونی، چنین تصمیمی، انتقاد خبرنگاران حامی و منتقد دولت را در پی داشته که لازم است در این خصوص تجدیدنظر جدی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه