English

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران پارس آباد مطرح شد:

آماده باش کامل تا ۱۵ فروردین در پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به کشور،تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی در شهرستان پارس آباد تا 15 فروردین ماه در آماده باش کامل خواهند بود.

آماده باش کامل تا 15 فروردین  در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی علایی امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پارس آباد اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به کشور،تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی  در شهرستان پارس آباد تا 15 فروردین ماه در آماده باش  کامل خواهند بود و  مانور ساعت صفر در جهت بررسی میزان آمادگی دستگاه های اجرای و افزایش هماهنگی در مواقع وقوع سیل و آب گرفتگی اجرا خواهد شد.

وی افزود:هرچند شدت بارش ها در پارس آباد به اندازه شهرهای پر بارش نخواهد بود اما باید در برابر هرگونه احتمال سیل و آب گرفتگی آمادگی کامل را داشته باشیم و انتظار می رود  همه دستگاه ها با عنایت به تاکید مقام عالی استان آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به لایروبی کانال ها ، جوی ها وآبرو ها  و اطلاع رسانی به ساکنان مناطق حاشیه رودخانه و دره های دارای سابقه سیل تاکید کرد و گفت: این یک شرایط حساس است و همه باید به شهرداری ها و دهیاری ها کمک کنند و ضمن جمع آوری بانک اطلاعاتی از  تجهیزات و ماشینالات  و نیروهای انسانی  در موقعیت های مکانی دارای خطر با هم مشارک کنند.

علایی همچنین ازاستقبال بالای  مردم  پارس آباد که به صورت خود جوش به هموطنان سیل زده کمک می نمایند قدردانی کرد و بیان کرد: سپاه و بسیج و هلال احمر در جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به مناطق فعالیت خوبی در شهرستان پارس آباد داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه