English

مدیر کل شرکت گاز اردبیل خبر داد؛

افزایش بیش از ۱۸ هزار مشترک گاز طبیعی در اردبیل

مدیر کل شرکت گاز استان اردبیل از افزایش بیش از 18 هزار مشترک گاز طبیعی در شهر و روستای استان اردبیل خبر داد.

افزایش بیش از 18 هزار مشترک گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فیروز خدایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یازدهه سال‌جاری بیش از 18هزار مشترک شهری و روستایی و نیز 48 واحد صنعتی به جمع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی استان اضافه شده است. 

وی افزود: طی سال 97 بیش از 2میلیارد و 450میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان مصرف شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال 96 حدود 2میلیارد و 300میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های یاد شده مصرف شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به آمار تفکیکی مصرف گاز طبیعی اشاره کرد و ادامه داد: از کل گاز دریافتی در این مدت حدود 54/5 درصد در بخش خانگی و تجاری، 36 درصد در نیروگاه و 9/5 درصد توسط سی ان جی ها و سایر مشترکین صنعتی مصرف شده است.

خدایی بیان کرد:  شرکت گاز استان اکنون به بیش از 468 هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند که از این میزان بیش از 348 هزار مشترک شهری و بیش از  119 هزار مشترک روستایی است.

وی با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان به‌خصوص نیروهای امداد گاز برای مقابله با شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با پرداخت به‌موقع قبوض گاز مصرفی و مصرف بهینه از سوی مشترکین، شاهد رشد روز افزون شبکه‌گذاری در اقصی نقاط استان باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه