English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در گفتگو با موج؛

سی و سومین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی و دامپروری استان لرستان برگزار می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، در گفت و گو با موج، از برگزاری سی و سومین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی و دامپروری خبر داد.

سی و سومین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی و دامپروری استان لرستان برگزار می شود

عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، گفت: تا دقایقی دیگر، آئین تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی و دامپروری استان لرستان در خرم آباد برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: در این مراسم که از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه 12 اسفند97 با حضور استاندار لرستان، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه کشاورزی در سالن همایش های سازمان برگزار خواهد شد، از برگزیدگان ملی و استانی حوزه کشاورزی و دامپروری تجلیل می شود.

وی، ادامه داد: 49 نمونه استانی و ملی در این آئین تجلیل خواهند شد که از این تعداد، 7 نفر نمونه ملی و 42 نفر نمونه استانی هستند.

6 نفر از برگزیدگان، زن هستند

بازدار، تاکید کرد: 6 نفر از برگزیدگان سی و سومین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی و دامپروری استان لرستان زن، و 43 نفر دیگر از فعالان مرد در حوزه کشاورزی و دامپروری هستند که در زمینه پرورش گاو و گوسفند و محصولاتی کشاورزی همچون گندم آبی و دیم، جو دیم، کلزا، نخود دیم، لوبیا، سیب زمینی، سیب، گردو، بادام دیم، انگور و ... فعالیت دارند.

7 نفر از برگزیدگان مراسم امروز، نمونه کشوری هستند

وی، تصریح کرد: 7 نمونه ملی که در سی و دومین همایش کشوری موفق به کسب عنوان برتر شدند، عبارتند از، خانم دالوند مدیرعامل نمونه شرکت تعاونی زنان روستایی، اکبر میرزایی مددکار نمونه ترویجی مرد، مهدی سواری پور گوسفنددار نمونه، سید علی احمدی کشاورز نمونه چغندر قند، فریدون گلیچه جودکی مجری نمونه مدیریت منابع جنگلی، همت علی بیژنوند باغبان نمونه صنوبر و امید رضایی منفرد پرورش دهنده نمونه ماهیان سردابی که در مراسم امروز نیز با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه نقدی از این فعالان تجلیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه