English

مشاور وزیر کشور:

پاسخ اقدامات انقلابی مردم را باید انقلابی و جهادی داد

مشاور وزیر وزارت کشور گفت: مردم ما به صورت انقلابی در تمام صحنه های انقلاب حضور داشته و دارند و معتقدم که پاسخ اقدامات انقلابی مردم را نه صرفا با کار اداری بلکه با اقدامات انقلابی و جهادی باید داد. ‎

پاسخ اقدامات انقلابی مردم را باید انقلابی و جهادی داد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، غلامرضا یاوند عباسی در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مازندران با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی منبعث از فرهنگ عاشورایی و بهترین رویداد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، یادآور شد: چرایی و چگونگی انقلاب موضوع پیچیده ای است که ابعاد مختلف آن باید تبیین و تشریح شود.

مشاور وزیر کشور گفت: انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دو میراث ارزشمند و بزرگ برای ما هستند و باید با خلاقیت و نوآوری به بیان جنبه های مختلف این دو رویداد بزرگ اهتمام نمود.

یاوند عباسی افزود: ما باید در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به این مسئله بپردازیم که دفاع مقدس با فرهنگ ساده زیستی، مدیریت جهادی و حرکت انقلابی همراه بوده است که مردم نیز در این حرکت همچنان که در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش داشته اند اثر گذار بوده اند.

وی افزود: اگر مدیران اجرایی کشور تصور می کنند که با کار اداری محض می توانیم دین خود را به این مردم بزرگ و انقلابی ادا کنیم؛ معتقدم که پاسخ اقدامات انقلابی مردم را نه صرفا با کار اداری بلکه با اقدامات انقلابی باید داد.

مشاور وزیر کشور جوان گرایی، مدیریت جهادی و ساده زیستی را دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز این دستاوردها بایستی در جامعه ترویج شود.

یاوند عباسی گفت: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فقط مختص به برگزاری یادواره شهدا و یا چاپ کتاب های انقلابی نیست بلکه باید در این شورا تمام تفکر و سلایق متمرکز شده و کارها با کیفیت انجام شود.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور به ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و یادآور شد: ساماندهی گلزار شهدا تنها همسطح سازی قبور نیست بلکه باید در این گلزارها طرحی نو راه اندازی شود تا اثر بخشی گلزارهای شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیده شود.

وی یکی از کارکردهای شورای فرهنگ ایثار و شهادت را مقابله با اقدامات مغایر با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: با توجه به تحولاتی سریع که در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد، شورای فرهنگ و ایثار و شهادت بایستی تاثیرگذاریش را در مقابله با این تحولات به خوبی نشان دهد.

یاوند عباسی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا، خاطر نشان کرد: یادواره های شهدا باید محل وحدت و انسجام جریان های فکری باشد و برنامه های موثر در انتقال آموزه های شهدا در آن ها به اجرا در آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه