English

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس:

خدامحوری، داشتن الگوهای بی نظیر، وجود رهبری بصیر، و تاسی به ۲ فرهنگ عاشورایی و انتظار مهدوی دلایل ماندگاری انقلاب است

مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس گفت: دلیل ماندگاری انقلاب، خدامحوری و داشتن الگوهای بی نظیر برای کار آزادانه، وجود رهبری بصیر و انقلابی و تاسی به 2 فرهنگ عاشورایی و انتظار مهدوی بود.

خدامحوری، داشتن الگوهای بی نظیر، وجود رهبری بصیر، و تاسی به 2 فرهنگ عاشورایی و انتظار مهدوی دلایل ماندگاری انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سیدتقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دلایل ماندگاری انقلاب را خدامحوری و داشتن الگوهای بی نظیر برای کار آزادانه، وجود رهبری بصیر و انقلابی و تاسی به 2 فرهنگ عاشورایی و انتظار مهدوی دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیداری ملت ها، به خطر افتادن منافع استکبار و ارائه الگوی مناسب برای آزادی خواهان جهان را در پی داشت تصریح کرد: انقلاب اسلامی معادلات نظام استکباری را بهم زد، این معادلات فقط به ایران مربوط نمی شد بلکه این معادلات در کل جهان بود و بهم ریخته شد.

رئیس رسانه ملی در فارس با یادآوری این مطلب که دشمن هرگونه کاری برای منحرف کردن و ساقط کردن انقلاب انجام داد که نهایت آن جنگ تحمیلی به کشور بود، افزود: آنان تلاش همه جانبه برای هجمه های فرهنگی انجام دادند و با راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان سعی در ایجاد تغییر در کشور دارد و جلوگیری از رشد علمی ایران با ترور دانشمندان ایران از دیگر مسائلی بود که دشمن آن اجرایی کرد.

سهرابی همچنین با تقدیر از شجاعت خبرنگاران و اهالی رسانه استان فارس در انعکاس اخبار به ویژه انعکاس مسائل و مشکلات جامعه تأکید کرد: صیانت از خبرنگار بر همه لازم و ضروری است و حمایت از خبرنگاران در دستور کار  صدا و سیما است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: باید از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی خدمات نظام به مردم گفته و حضور مردم در صحنه های مختلف در سه حوزه محلی، ملی و بین المللی نشان داده شود.

به گفته سهرابی، نسل جوان با خدمات نظام آشنا نیستند و با توجه به تبلیغات مسموم دشمن اطلاعات آنان از دستاوردهای انقلاب کم هست و این باعث شده تا دستاوردهای نظام مغفول واقع شود.

رئیس رسانه ملی در فارس، تولید مستند در مورد شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، هفت برنامه مستند «مشاهیر و نقش آفرینان انقلاب»، مستند «فارس 57» و 10 قسمت موشن گرافی با عنوان «روشنا» با هدف معرفی افراد تاثیرگذار انقلاب، قسمت «کارنامه»، ویژه برنامه «چلچراغ انقلاب»، برنامه های کوتاه و داستانی «آلوهای وحشی» در حوزه کودک و نوجوان، مستند مساجد و انقلاب، 20 قسمت «جُنگ انقلاب» در شهرستان ها را از برنامه های تهیه شده برای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در سیمای مرکز فارس دانست.

به گفته وی، رادیو فارس هم برنامه هایی را پیش بینی کرده که از جمله آن می توان به برنامه رادیویی «تاریخ شفاهی فارس» در قالب 28 برنامه 30 دقیقه، «فجر آفرینان» در 20 قسمت که به انقلاب در شهرستان ها می پردازد، برنامه ترکیبی «گفتمان انقلاب»، یکصد نمایش رادیویی با محور خدمات انقلاب و مردم، راه اندازی «رادیو انقلاب» از ابتدای بهمن ماه، مسابقه «انقلاب» در 10 برنامه 20 دقیقه ای اشاره کرد.

سهرابی افزود: شخصیت‌های انقلاب اسلامی در 29 شهرستان توسط واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز فارس به همراه سایر برنامه‌های از جمله  سرگذشت نخستین زن شهید انقلاب در ایران که از ایل قشقایی است نیز پژوهش شده و روی آنتن می‌رود.

به گفته رئیس رسانه ملی در فارس، شیراز قطب پزشکی، قطب الکترونیک و همچنین فارس قطب کشاورزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در صدا و سیمای مرکز فارس است که به مناسبت چهل سالگی انقلاب تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه