English

در دیدار معاون وزیر بهداشت با استاندار گیلان مطرح شد؛

نقش اثرگذار پزشک خانواده در نظام ارجاع/راه‌اندازی سطح سه طرح نظام ارجاع در شهر رشت

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نظام ارجاع به سطح بندی ارائه خدمت کمک می‌کند گفت: اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از اولویت‌های اول بخش اقتصاد سلامت و درمان است.

نقش اثرگذار پزشک خانواده در نظام ارجاع/راه‌اندازی سطح سه طرح نظام ارجاع در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در دیدار با معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نقش اثرگذار پزشک خانواده در نظام ارجاع اشاره کرد و افزود: با تسریع در اجرای بخش‌های مختلف طرح تحول سلامت، می‌توانیم شاهد پیشرفت مراکز درمانی و رفاه بیشتر مردم باشیم.

وی افزود: توسعه خدمات سلامت و استقرار طرح تحول سلامت جهت رفع نیازمندی های بهداشتی درمانی اقشار مختلف مردم، از دستاوردهای حایز اهمیت وزارت بهداشت طی چند سال اخیر است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شروع طرح نظام ارجاع در استان گیلان از تیر ماه سال 97 گفت: نوبت‌دهی با حفظ کرامت بیماران و عدم وجود محدودیت در کلینیک‌های درمانی از مزایای اجرای این طرح است.

 علیرضا رییسی با بیان اینکه اولویت پذیرش بیماران در کلینیک‌ها با افرادی است که از طریق طرح نظام ارجاع مراجعه می‌کنند اظهار داشت: در حال حاضر در شهرهای ماسال، صومعه‌سرا، رضوانشهر، انزلی و لنگرود سیستم نظام ارجاع راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی سطح سه طرح نظام ارجاع در شهر رشت

وی به راه‌اندازی سطح سه طرح نظام ارجاع در شهر رشت ظرف ماه‌های آینده برای اولین بار در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد: با تعیین بارکد برای هر بیمار در کلینیک‌ها، پزشک می‌تواند تمام اطلاعات مریض را مشاهد کند و استان گیلان در بالاترین سطح این بخش قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه