English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی لرستان فرصتی مغتنم است

عبدالرضا بازدار در آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی لرستان، گفت: این نمایشگاه تخصصی، بستری مناسب برای حضور شرکت‌ها، موسسات و نهادهای تولیدکننده، فناور و نوآور بخش کشاورزی است.

ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی لرستان فرصتی مغتنم است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی که عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل نمایشگاه‌های دائمی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: این نمایشگاه تخصصی با برپایی 52 غرفه از استان لرستان و 13 استان کشور، بستری مناسب برای حضور شرکت‌ها، موسسات و نهادهای تولیدکننده، فناور و نوآور بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ایجاد تعامل و همکاری میان بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی و ایجاد فضای تعامل و همفکری میان مدیران و کارشناسان با تولیدکنندگان ادوات، تجهیزات، نهاده‌ها و سایر فناوری‌های بخش کشاورزی را از جمله رویکردهای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی لرستان، فضایی برای آشنا ساختن مدیران، کارشناسان و بهره‌برداران با آخرین تغییرات علمی و فنی بخش کشاورزی است که امیدواریم مورد توجه فعالان این حوزه قرار گیرد.

بازدار ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه، آشنایی شرکت کنندگان با فضای فرهنگی، اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی لرستان و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری و فعالیت مستمر آنان در استان است که امیدواریم این دستاورد نیز تا پایان نمایشگاه محقق شود.

مخاطبان خاص و عام، از خدمات مشاوره‌ای حوزه کشاورزی بهره‌مند می‌شوند

وی ارائه خدمات فنی، مشاوره علمی ترویجی و اجرایی و پشتیبانی توسط محققین، متخصصین، کارشناسان و مروجین به بازدیدکنندگان را یکی دیگر از برنامه‌های ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی لرستان برشمرد و گفت: شرایطی در فضای نمایشگاه به وجود آمده تا مخاطبان عام و خاص حوزه کشاورزی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ادامه داد: نشریات تخصصی، اپلیکیشن‌ و فیلم‌های آموزشی و ترویجی از جمله خدماتی است که در ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی عرضه می‌شود.

فعالان حوزه کشاورزی 14 استان کشور در ششمین نمایشگاه صنایع کشاورزی لرستان حضور دارند

بازدار خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با 52 غرفه، میزبان شرکت‌ها و موسساتی از داخل استان و 13 استان کشور همچون اصفهان و آذربایجان شرقی است.

ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی لرستان

محور اصلی نمایشگاه، مدیریت بهینه مصرف آب در حوزه کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: محور اصلی ششمین نمایشگاه صنایع کشاورزی استان، مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی است که در این راستا از خدمات 7 شرکت معتبر نیز بهره‌مند شده‌ایم.

وی تصریح کرد: در کنار محور اصلی، ارائه دستاوردهای علمی و نوآوری‌هایی از نهاده‌ها و تجهیزات دام، طیور، آبزیان، شیلات، تغذیه گیاهی، خاکورزی حفاظتی، دامپزشکی، تعاون روستایی و مواردی از این دست نیز از جمله محورهایی است که در ششمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی لرستان لحاظ شده است.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی لرستان، همه روزه از 18 تا 21 آذر ماه 97، از ساعت 14 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد واقع در بام لرستان میزبان عموم مردم، فعالان و علاقه‌مندان حوزه کشاورزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه